好似又好多日冇打過日記lu -3-'
又要將幾日既野1次過打番哂出尼 ..
真系考我記憶 -VV-
- 25/3
5點幾個陣出左去搵fat `
因為好多野刀諗吾通甘 ..
同fat行下hEA下 ; 6點幾送佢番屋企 `
跟住自己1個慢慢甘行番屋企 ,, 個種feel真系好正 *3*
刀影左d相 `
- 26/3
CHIN - 默書又100分 ^V^
MUSIC - 吹笛真系OK難 ! 嗌中我吹個陣 ,,
隔離個兩個又系到S0擾我 ` 搞到我吹錯哂 .\__/.
ENG - 吾記得左做過D咩 -口-
LS - 睇片 講鄧小平 ` 刀幾有興趣聽 X)
LUNCH - 系CANTEEN一路食1路玩 xd
玩得超開心 =] 搭半到上番去 ,, 個傻佬上尼教我做數 `
PTH - 同KACYAN傾計 =}
MATHS - 刀系同KACYAN傾計 .. 突然之間好似同KACYAN FD左好多甘 !
放學 刀系個傻佬上尼教我做數 `
真系明左好多囉 =)
5點鐘個陣 個傻佬就送我番補習社 *3*
- 27/3 {t0day}
MATHS - 完全吾明佢講乜 `t3t D數真系好好好好難 !
CHIN - 香香勁好人 ! 佢話見到我地番到尼先做D功課刀吾會做得好 ..
所以張工作紙聽日先交 @3@
SEC - 默書錯左3個字 {好似} ,, 跟住就好吾開心 twt
ENG - 冇做過D乜 ` 臨落堂個陣 有人俾人打到流鼻血 =口=
LUNCH - 唉 ! 好不快樂 t3t !
{不過刀要多謝fish , 小映 , kacyan , 傻佬 ..}
LED - 落HALL聽D吾知乜野 .. 悶到嘔 x_____x
INS - 有半個鐘自由活動 =)
放學 ... 吾想再提 !
唉 ! 有時刀吾知自己想點 .. UNhAPPY t3t !
之前d相聽日先p0啦 !
好M0心情 =[ |