15-18號都去左麻麻到打麻將..不過今年黑到爆~
係咁輸~本身諗住老豆放大假去一日姐~
點知日日都要去...搞到我輸得咁可憐~
不過有一日YANDY佢地上黎打麻將我win左~
真係好好彩~咁黑仔都win到佢地~哈
同佢一齊左2個星期啦~真係過得好快~
不過我都發現佢對我真係幾好~
最煩既係佢太想快D做好每一件事~
都唔知點解而家D男仔個個都咁想快D結婚~
唉..我真係唔知自己係唔係做錯左~
佢要我同佢生BB..同佢一齊住~
同佢結婚~但係我唔想咁快呀~
講咁多次佢都唔明~煩死人啦~妖......
我諗住讀返書啦...聽到我講呢樣野好多人都會好開心~
但係我就唔係啦~我唔係唔想讀~只係太多人俾壓力~
我真係好驚又好似上次咁冇人理呀~
如果我要讀我就一定要做主動個個~
如果唔係我就冇人同我食飯..冇人同我玩嫁啦~
真係好希望今次唔好咁"屎"啦~哈...
希望你會支持我啦~加油 加油~YA~!