今日1點幾起身...睇電視..玩電腦..在睇電視~
4點幾沖涼..沖完又睇電視~6點幾出門口~
去邊??去酒樓..去做咩??去食飯囉...點解要去食飯呢??
因為今日我阿婆生日呀...哈哈...婆婆.生日快樂~
哈..咁我地就開始出發啦...我地去左座95號車車..
坐到觀塘就轉3D...嘩..3D好多人呀..
個個都x係到...不過係我轉車個時我發現左一樣野~
我傾電話行開左~傾完之後行返過去就變左隱形人啦~
點解呢??因為我同佢地講野冇人理我~
上到車佢地有野講..我問佢地講咩..又冇人理我~
之後去到等左半個鐘先人齊...可以開餐啦~YA!
我個枱有6個人..一個細路..唔食野..姐係10幾個菜都得5個人食..
唉...食到想死...食完之後佢地又唔理我~唉...我係邊個??
我係唔係佢地個女呢???我而家都返學啦...仲想我點呀??
點解而家連屋企人都係咁呀???點解呀???
樣衰同肥真係可以令一個冇人要冇人理..唉..想我點呀??
仲有一件事就係我阿姨佢地冇啦啦一話去大陸~
但我冇回x証..so冇得一齊去...唉..知唔知點解我唔整丫??
因為1.我唔會自己同D fd或親戚去第2到~
2.佢地連澳門都唔去...咁我整黎做咩呀??整完佢地又唔去~
咁整黎做咩呀??
3.我同佢地講小小要錢既野佢地都會話..自己又唔搵錢..
又要洗咁多錢..
你叫我點講丫...你叫我去整做咩呀??整完又有咩用丫..
今日開開心心唔得既...走之前冇啦啦整咁既野~唉...黑仔到爆呀