今日8點幾俾人嘈醒左..咁就起身玩電腦~
玩左一陣二家姐就返黎啦..佢叫左外賣..
跟住食完野玩多一陣電腦就沖涼出去啦..
因為今日約左阿蛋一齊去行街.睇戲~
仲有2個男仔..一去到就同阿蛋同佢個fd一齊見工先~
見左一陣之後佢個fd就走啦..我地就出旺角啦~
座93K出去..點知遲左落車喎~跟住落之後又唔知點行..
跟住行左好耐都行唔到去旺中..咁我地就問人啦~
跟住先行到去..去到旺中就開心行行行~
行左好耐..買左好多野..(不過唔係我)~
到左6點幾就座車返新都睇戲~
點知去到康盛花園佢格車冇啦啦死火><
跟住全陪人都要落車等下一格~
辛辛苦苦咁去到戲院啦~本身有人請~
不過唔係咁好囉..所以都係自己出返~
買完飛之後就去左大家樂食野啦~食左1個鐘到~
跟住就去戲院啦~入得啦~咁我地就入去啦~
點知入到去全陪都冇人..得我地4個人~仲要睇鬼片><
跟住我地就叫左一個男人出去問人有幾多人睇~
好彩佢地話有8個人..跟住一路玩一路等~
等左一陣就開始啦..不過D人仲要黎到~><
都係得我地4個..睇左一陣佢地先黎到..赫死人啦~
睇到9點幾就睇完啦..跟住就分開座車車啦~
等車個時睇下個電話有邊個打過黎啦~
點知俾我發現金威打過黎呀..哈哈~我都唔知幾開心~
跟住打返俾佢同佢傾左一陣就收線啦~
佢叫我返到屋企打俾佢啦~咁我咪返到屋企打俾佢囉~
一打俾佢個時我問佢做緊咩?跟住佢話等緊我電話^^
真係好小聽佢講呢D說話^^真係開心啦~
不過傾左一陣我就好眼訓..所以同佢收左線~
跟住就沖涼..睇左一陣電視..跟住就訓啦~^^
YA! YA! YA! ^^