牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 3 月 15 日  星期六
煩惱…

最近真係好煩惱呀..好多人都話冇工返冇學返有咩好煩??
係..我真係好冇用..冇工返冇學返><就係咁先煩..
學又冇咁早有得返..工我學歷又唔夠..搵鬼請咩?
真係好多人都唔明...佢地話有份KFC工係到等我..
幾時想返就返啦..大佬呀..我最傷係KFC呀..我點面對呀??
有冇人明白我呀??我都好想嫁..但真係唔得囉..
我記得YANDY話過我一句野..
佢話"你成日問人地有冇理過你感受..但係你又有冇理過我地既0感受呀??"
個次我聽完之後我有諗過我係錯..我真係冇理過你地~
但係我都唔係全陪錯姐..至起碼你條仔都係我幫你嫁..
佢自己又有冇諗過呢??當一個人俾好朋友唔要..
在加冇朋友..你估真係會好開心咩??我都過左好耐先冇事嫁..
你係我朋友..點解可以咁話我嫁??點解呀??朋友?
唉...鐘意一個人係冇錯嫁..鐘意同性都唔係錯嫁..
3月7號同金威出完去之後佢都冇send個信息俾我~
不過我知我真係有feel..我唔想又俾佢走左去..
所以我send左個信息俾佢..講左好大段野..
我同佢講我好鐘意佢..一直都冇變過..
仲有..如果佢都係鐘意我想同我一齊就唔好在呃我~
仲叫佢搵清楚先覆我...過左二日佢就打俾我啦~
佢冇講過呢件事既野...跟住傾左一陣就收線啦~
點知過左一陣佢就send信息黎..又係講左好多野~
不過唔係話同返我一齊...跟住同佢send左好多信息~
到左琴日佢冇啦啦打俾我同我傾電話..傾左好耐~
跟住到左今日佢send信息叫我做老婆大人~
姐係咩呢??一齊啦??真係唔知..@@
但我一睇到個信息真係好開心~我知我真係鐘意佢~
希望我唔會好似上年咁啦..唔該個天俾D希望我啦~
因為二日唔聽條仔電話..佢同我分手~
點解呢??點解會咁既呢??煩惱中........


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-03-16 01:14 PM