今次我打日記你訓醒先打既~知唔知點解呢?? 因為琴日我訓唔到教..咁就起身玩電腦~ 點知一直係到流臭水..跟住就發燒啦~ 燒到而家..就黎燒傻我嫁啦~ 不過我最近玩明星三缺一既鋤大D識左一個人~ 佢對我好好..同佢傾過電話..我feel佢係好人~ 但係我真係唔知好唔好同佢出街~ 一方面我又怕佢係呃我個D人~ 一方面我又想識多個朋友~可能有得做男朋友呢~ 真係唔知點好~星期三同佢去睇戲~ 希望平平安安啦~