今日12點幾起身...一起身就聽日到媽咪係到話叫去沖涼..~ 都唔知咩事..咁我咪沖囉..點知冇啦啦同我講去婆婆到~ 佢話大姨今日放假..叫我上去食佢地D野~ 媽咪話大姨煮我最鐘意既野食..^^ 咁我就上去啦...去到同2個煩表弟玩左一陣~ 跟住就食飯啦~食完就打麻將..打左都幾耐~ 11點幾就走人啦..好眼訓呀~