琴日老豆打電話返黎問我整左電話未??我話未~
咁佢就叫我快D去整...跟住俾佢煩左好耐先有得收線><
今日11點幾就起左身啦..因為之前返學早起身~所以習慣左~
咁今日就因為俾老豆嘈..所以要出去整電話啦~
等媽咪起身..3點幾就出去啦..嘩..坐左1個鐘車先到~
真係唔知咩車黎嫁><咁落車之後就行去NOKIA個到整機啦~
我地唔記得左帶單..咁佢就話整要4百幾蚊><
咁當然唔整啦..買個個好過啦..咁我地就去我地買個時個間啦~
去到一樣..都係話4百幾蚊整...咁我地就睇電話啦~
我睇左一陪k唔知咩咩咩...咁就睇下啦..
完來唔好用既><咁我就問佢邊個好..佢就俾左個K550i我~
我本身都係睇中呢陪..不過唔知好唔好..估唔到佢就係俾呢陪我~^^
之後就睇啦..佢就同我講我個個可以舊機轉新機..
我個陪可以當400蚊~咁K550i都1390蚊姐..減左都係990蚊~
都唔係好貴姐..1千都唔洗..咁就問佢送唔送1GB卡~
佢就話唔送..加120蚊就有1GB...姐係總數1110蚊~
咁我就打俾老豆問佢得唔得啦..平時既佢冇可能得嫁..
唔知點解佢今次話好啵^^咁我就買左佢啦..跟住媽咪話幫自己整唔幫佢睇~
咁我就打多次俾老豆問佢媽咪又買得唔得???
點解老豆又話得啵..我地2個就一齊買左新電話啦~
跟住就行左一陣街..之後就去食飯啦~
嘩..去左一間野食飯..叫左2碟飯1條汽水=80蚊啵~
都唔知有冇搞錯...又唔好食..又咁貴..都唔知咩野黎嫁~
後悔><之後就去坐車車返屋企整電話啦~
整到1點幾先訓...好頭痛呀-.-help~~~~~~~~~~~~~~~~~~