今日12點起身...整野啦..12點半出門口..
因為約左1點係地鐵站等~12點50分我到左啦~
哼..佢又約到啦..等死人啦..死人頭><
之後佢同我講係因為睇醫生所以先遲到..咁我就算啦~
跟住就去睇下有咩戲睇啦..點知想睇個D佢又睇左~
一係就未上..><咁就睇個個唔知咩啦~><
嘩..悶到傻呀..跟住因為我屋企有D事所以走先..
跟住就係吉之島等阿媽黎...等左好耐佢先到~
跟住就行啦..行行下佢先同我講冇咩大事~
係老豆放假姐..嚇死我呀><跟住就行左一陣啦~
買左2伴衫^^跟住就去巴士站等老豆啦..佢黎到啦..
咁我就俾左個袋老豆"羅"啦^^跟住就去左三上食野~
正到爆呀^^老豆好好人呀..俾我"羅"好貴個D野食^^
跟住食完野就去花園街行...行完就去女人街行..^^
嘩..買左好多野呀..好多KUROMI呀..哈哈~
有KUROMI筆袋.KUROMI既NDS筆.KUROMI扇~
仲有長江7號個隻公仔既滑鼠x..^^好得意嫁..
之後10點幾返屋企啦..座車個時同佢send左一陣sms~之後就冇啦..
本身話去唱K嫁..因為我買左太多野所以冇得去啦><鳴....
跟住就睇電視..玩電腦啦..4點幾先訓..^^
凱盈..對唔住呀..
今日話黎又冇黎到..><sorry呀
唔好嬲我啵~下次同返你去街啦^^