14/5~
琴晚同佢地傾聽日幾點去唱K..最後佢地話12點係旺中等~
咁我就諗..我都唔識去旺中~跟住佢地就話一齊係彩虹地鐵站等~
咁我又諗佢地2對人..我自己一個??MANDY又唔去得..咁我點好??
咁我就send左個sms俾阿峄問下佢一唔一齊係彩虹等~
跟住佢就話好丫..跟住叫我問佢傾下sms..因為佢好悶~
咁就同佢傾啦..傾左好多野..內容唔講啦..傾到3點幾4點佢訓左~
跟住我都諗住訓啦..點知媽咪冇啦啦話個仆街家姐聽日返黎~
搞到我好擔心..全日都冇訓過><唉...好眼訓呀~
到左早上9點半先訓一訓..訓到10點半就起身啦..
起身整野..之後就出去啦..估唔到我係最早到啵^^
跟住等到..等左一陣阿wing同阿sac黎到啦..
跟住就等M.S.同佩E...等左好耐佢地先到..咁我就問阿峄呢??
點知佢個死人頭遲到..自己去旺K><
跟住我地自己座車去先啦..去到唱啦..唱左都幾耐佢先到~
唱到3點幾俾人cut機><跟住就係樓下吹水..
吹左一陣先去KFC座..座左一陣先在去公園座~
之後6點幾阿峄話走我地先全陪一齊走..嗚....
跟住我同阿wing.M.S.佩E一齊座地鐵返屋企~
我去到觀塘自己行左一陣先返屋企..跟住食藥訓..
一直訓到幾2日...正呀~哈哈^^
15/5~
今日10點半起身..因為又要去唱K...跟住整野啦~
整完野就等我個女黎啦..等左好耐佢先到><
跟住11點到就出發啦..我地座1A出去旺角~
12點就到啦..1個鐘..都幾快丫~到左俾人小..鳴....~
跟住就去唱K啦...嘩..估唔到唱K有得打邊爐呀~
正呀..仲有湯飲^^...2日去同一間食D野可以咁唔同~勁..^^
跟住唱到4點幾5點..^^多俾D時間..
跟住去左行街..行到6點幾7點就走啦..
我同個女就去觀塘行啦..行左一陣去買野食~
跟住送佢去座車..跟住佢有車我就走啦~
返到屋企都8點啦..咁我就沖涼啦..
跟住玩左一陣電腦~跟住就睇電視啦~
一路睇電視一路send sms..^^聽日有得睇戲呀~
跟住12點幾就去訓啦..YA!!