牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 4 月 26 日  星期六
死白婆..

對唔住呀~之前個幾日D野都唔想打啦~
仲知就好開心啦...不過琴日發脾氣~之後冇事啦~^^
今日我12點幾起身..因為有人黎..不過佢地未黎我就起左身啦~
之後開電腦等等等...等到2點佢地到啦..咁我同KAKI落去搵佢地啦~
之後同佢地上黎啦..佢地上左黎一陣就打麻將啦~
打左冇幾耐有個電話搵媽咪..本身係我聽..所以我知邊個~
咁我聽下佢地講咩啦..點知我聽左一陣我就開始火啦~
因為係我大家姐打黎..佢打黎話佢係大陸撞車要做手術~
跟住佢地講左好耐..之後我叫媽咪問佢要幾多錢..佢話3萬~
跟住我就叫媽咪收佢線..俾佢死左去..係唔係我"9"呢??
不過我同你地講..我咁對佢一D都唔"9"~佢做過既野俾我"9"一千萬倍呀~
佢D咁既死白婆...死左都冇人可憐呀..我講過..佢死左我一定唔會喊~
哼...如果佢地仲俾錢佢既話我一定走..~
幫左佢咁多次...仲係咁..唔死都冇用啦~最怕佢又呃我地咋~
個白婆仲叫媽咪上去..我本身都覺得好既~
但係我聽左個親戚講我先知...如果媽咪上左去~
咁佢地夾左我媽咪咁點呀~咁我地咪叫老豆唔好去囉~
真係好彩聽一聽..如果唔係真係好大件事...到時真係唔知點好啦~
佢D咁既人..真係冇野做唔出嫁..怕怕呀~
佢個死仆街...唔好俾我見到佢..如果唔係一定打撚死佢~哼......
之後佢地一路打麻將一路小佢..我唔出聽..因為我怕媽咪唔開心~
之後我黑左好耐面..我見媽咪好唔開心我先同佢講返野~
之後就食飯~食完在打麻將~打到11點佢地就走啦~
我同媽咪仲有KAKI一齊落去...陪佢地等車~
之後就返返黎啦~返到黎就睇下win左幾多錢啦~
嘩..我今日真係好勁呀..係咁自摸9番以上^^
勁到爆..不過佢地打好細..win得70幾蚊~
不過好過冇啦~哈哈..如果唔係個白婆..今日真係好開心嫁~^^
好啦...下次在打啦~拜拜.....啜................


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-04-27 12:51 AM