牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 6 月 3 日  星期二
我地算係咩??

真係好對唔住..咁多日都冇打日記~
好多日做過D咩我都唔記得左~真係好對唔住~
我記得我之前買左好多KUROMI既野~
前日仲係新都買左一隻好鬼靚既介指^^
不過開心得多一定會有唔開心既野發生~
我知我好錯..我知唔可以咁做..但我都係想開心姐~
點解咁都唔得先??男人對我黎講係一個最難既關口~
真係好唔明男仔心入面諗咩嫁?一時話你係女朋友~
一時又理都唔理下人...你想點呀??你想我點呀??
人地問我感情事既時候我可以答得咁好..點解我自己做唔到?
係我做唔好丫??定係佢唔主動呢??真係煩~><
我知你地幫左我好多嫁啦..不過算啦..我真係唔想搞到咁~
好似琴日咁..成日都唔理我..係咁傾電話~
咁我可以點??咪又係等囉...本身都諗住快D返屋企就算啦~
唔洗諗...點知你冇啦啦又講左一句女朋友出黎~
我唔知你係唔係話我啦..但我真係唔知你諗咩呀?
好煩好煩...男人呀~~點解你地可以諗到D野女仔諗唔到嫁?
我只係想好似正常人咁拖下手仔去下街拍拖..睇下戲~
食下飯咁就夠啦..點解咁難嫁?我錯嗎??我有錯嗎???
><想要個男朋友對我好D都咁難?     Help Help Help~~~


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-06-04 07:41 PM