最近日日都返學..冇咩特別事..不過我今次打日記唔係想打呢D野~
係今日俾我知道一件事..我好唔開心同好擔心..希望有心幫手禱告~
係上個星期我個朋友同我講拜拜..我唔知咩事..好驚..我係咁問佢~
佢話冇事...第二日既11點會返到黎~咁我等到第二日..放學之後返屋企等~
等到11點佢都仲未online...咁我就一路等...等到12點幾佢online啦..
咁我就好開心啦...咁我就問佢咩事..~咁佢就同我講去左打交~
仲打到留血~之後同佢傾左好耐..之後先去訓啦~
咁之後日日放學都有同佢傾....咁就過左一個星期啦~
到左今日..係我傾傾下電話既時候有人add我~咁我就覆佢啦~
咁我覺得有D唔對路~平時既佢唔係咁叫我~點知今日唔同左啵~
咁我就問佢點解咁叫我既...點知佢同我講..其實我唔係你個fd~
我係佢家姐...當時我諗...可能佢細弟訓左..咁咪用佢msn囉~
咁我好自然咁問佢....下..點解會係你既??
點知佢同我講...其實一直同我傾msn既係佢~上次打交佢入左醫院~
到而家都未出返黎~當時完全唔知講咩好-.-咁我就問佢過左x險時期未呀?
佢家姐同我講未-.-之後問左佢好多野~同佢傾左好耐~
最後我叫佢幫我睇住佢..仲有日日要同我講佢情況~
同影一張相俾我....因為佢家姐話佢細弟唔俾我知佢係邊間醫院><
咁大個女第一次咁驚...我真係好驚佢有事~
我真係好驚冇左個朋友~真係好驚呀~
希望大家真係幫幫手...叫個天放過佢啦~