老公~生日快樂"
我要年年都同你過生日~
"我愛你"啜~~卜
今日係老公既生日..生日快樂~^^今日我地都上堂..所以5點先走得~
咁今日係星期六~所以我地怕冇位..咁我就叫左老公去等位先..
對唔住呀..要你一個一係到等咁耐..之後我地放左學就去買野飲先啦~
買完就走去搵pui e啦~之後就坐地鐵去xx灣~跟住我地就買野食啦~
買完全陪野我地就坐9號巴士去石澳啦~就到個時老公打俾我問我幾時到~
阿wing叫我同佢講而家先上車..^^咁我地收線之後就係佢面前出現~
諗住會俾到個驚喜佢..點知一去到佢地反應都冇..~嗚........
之後老公就開始幫手整野啦...跟住我地燒到9點幾個時.我同老公去換衫啦~
之後佢地整到D野..咁我地就落去沙灘玩啦~哈哈~
老公本身話想用沙整個"成保"出黎~點知俾我地整整下..整左個女人出黎~
^^之後玩玩下阿wing叫左我過去~跟住阿wing同我講~話不如我地用沙整個生日蛋糕俾老公~
咁我地就叫左ms唔好俾佢行過黎啦~咁我地就開始整啦~
嘩...完來好難整嫁-.-咁我地好辛苦咁係咁整啦~
點知整整下老公過左黎啵...仲俾佢知道左我地整緊咩-.-
咩驚都冇啦....哼~~不過算啦..我地都係叫老公走開..
我地話一定要完全呢個蛋糕~跟住老公就走開左啦~
整左一陣老公過左黎~跟住我地又叫佢行開啦~
咁佢拉我走啵~咁好啦..我就跟老公走開左..唔俾佢睇啦~
咁我地做左D野啦^^之後佢地話得啦..咁我同老公就過去啦~
嘩..完來放左火係靚好多嫁~好彩都有限限驚喜姐~
因為我同老公都估唔會咁靚嫁..^^跟住老公吹啦~
第一次唔得..之後我叫老公許願之後先吹到咋^^
可能上天都要佢許願呀^^~跟住我地玩多一陣就走啦~
跟住同老公沖涼^^~沖完就入去換衫啦~換完出黎啦~
點知老公佢地仲未得~咁我就同阿wing佢地係到等啦~
等等下文彔打俾我~同佢傾左好陣..對唔住呀老公..冇理過你~
之後坐巴士啦~咁我就同文彔講收線啦~收左之後諗住訓教啦~
點知到啦啵~-.-跟住去到地鐵站又冇車啵~咁我地就行去坐小巴啦~
嘩...12蚊呀~貴到丫....><跟住去到藍田阿wing落車先~
跟住我就訓係老公到訓教教豬~去到觀塘就落車啦~
阿sac,ms同pui e 3個一齊坐的士走啦~咁我同老公就去買野食啦~
跟住老公送我返屋企呀^^好鬼開心呀~多謝老公~
跟住同老公去坐小巴~去到上秀茂坪就落車啦~
同老公一齊行返去屋企~落到去我陪老公睇下有冇返屋企~
點知冇><~咁老公就坐一格去旺角既小巴走啦~^^
之後返到屋企玩左一陣電腦~食左小小野~跟住老公就打俾我啦~
我地傾左一陣就訓左啦~因為真係好眼訓~^^
今日有我,阿wing.阿sac,m.s.仲有pui e
同老公一齊過生日~
唔知佢開唔開心呢^^