牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 5 月 24 日  星期六
返學了~BBQ

17/5-18/5~
星期6同星期日2日都係屋企...都幾悶下..
冇野做><~
19/5-23/5~
星期一係我第一日返學..返電腦堂..有阿wing同MANDY~
完來一,三,五同二,四,六係唔同阿sir嫁~
上左5日堂啦..我地個個都唔理一,三,五個個阿sir~
因為佢真係好黑人憎嫁..次次都講我地唔想聽既野~
二,四,六個個阿sir就唔同呢..我叫佢教咩佢都教~
好好人呀^^聽日就係最後一堂啦..唔係咁想囉~
因為上下堂冇咁悶呀..係屋企好鬼悶嫁><
24/5~
今日係最後一堂啦..不過佢地琴日冇啦啦話今日BBQ~
所以我地3個都係下午個時走左..之後去左買包食~
因為全日都冇食過野..食完之後上地鐵站等佢地啦~
點知佢地班友仔個個都遲到..搞到我地3個女仔等左半個鐘><
過多一陣佢地黎到啦..咁就上車啦..去到側漁x轉車啦..
咁我就叫阿峄行過黎啦..點知冇人等我地...
等到阿峄黎佢地人都唔見><咁就我地3個自己行去搵佢地啦~
搵到佢地啦..之後就去買野啦..我地3個女仔買..佢地係到等~
買完之後就去街市啦..本身係我同MANDY去~
不過我見到有2個女仔又冇錢俾..又唔"羅"野~
咁我就叫阿wing俾野佢地..我地一齊去買野~
跟住就我同阿wing.阿sac仲有MANDY一齊去買野啦~
嘩..街市D野好平呀^^...買完之後就去搵返地一齊坐車啦~
跟住我地就一齊坐9號入去啦~真係轉到傻呀><
不過好快就去到啦..之後我地搵下有冇位~
點解冇啵..咁就去租啦..100蚊5個鐘..唔好平啵~
咁就租啦..跟住我整野啦..搞好D野啦..
跟住就燒啦...燒到8點幾個時有3個人走左去玩~
咁我地都唔燒啦..整好D野就一齊落左去沙灘玩啦~
我地一落到去落水先啦..玩左一陣就上返去玩沙啦~
點知玩玩下唔見左隻x指><~咁佢地就幫我搵啦~
個時好黑..所以我去左"羅"電話..點知我去"羅"野個時D狗以為我俾野佢食~
4隻大狗圍住我><最後阿峄幫我叫走左佢地..咁我就在搵啦~
最後都係搵唔到><算啦...跟住我地坐係到玩啦~
玩左唔夠一個鐘發生左好多野..有一個人又好似我咁唔見左野..
阿峄就流x血同隻腳痛~咁我地就9點半走人啦~
整好D野就去坐9號巴士~係車到阿wing係到講鬼故~
係我好專心聽個時..佢冇啦啦嚇我..真係嚇死我呀><
之後MANDY話聽唔到..咁阿wing就講多次啦..
點知MANDY都俾佢嚇到~跟住阿wing講過第2個啦~
點知講講下阿sac係佢後面嚇佢..嚇到佢成個彈起^^
之後講講下要落車啦..咁就冇講啦..跟住一齊去坐地鐵~
咁就走啦...返到屋企沖涼食野..跟住同阿wing.MANDY傾左電話~
傾傾下我同阿媽講我俾人係巴士嚇呀..
跟住我阿媽叫我同佢講咩鬼故..點知我嚇佢唔到><
跟住傾多一陣就收線啦..咁我就玩左一陣電腦~
睇左一陣電視就訓啦~^^
p.s.^^今日玩得好開心..下次在黎過..YA!


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-05-25 04:45 PM