今日我約左我個女..所以起身就整野出去啦..
我個女就係落下等我..咁我落去時都唔知咁大雨~
點知一落到去就好大雨..咁我地去等車..
嘩..D雨大到我地好似去游水咁..^^
跟住我地座去左佢屋企先..因為佢要換衫先~
一去到佢屋企對我好好..^^跟住等左一陣就出去啦~
去左好多地方..不過就好鬼大雨...
去到7點幾就走啦..因為太大雨..所以座的士~
座座下聽到佢電話響...原來係佢媽咪..
佢媽咪打俾佢同佢講而家黑色暴雨..~
哈...真係估唔到..出黎個時咩色都冇~出左一陣就變黑色~
真係嚇到我..^^跟住佢走左..我自己座啦~
嘩...D雨好..坐係車到睇住..好靚嫁..
好過唔知有冇事呢??好彩返到屋企..平平安安~^^
P.S.阿女..你唔洗唔該我啵..我認成得過你..一定會做既~