27/4~
今日冇咩野做...係屋企傻下傻下咁..唉..悶呀~
睇左一陣電視MANDY打黎陪我傾左一陣電話~
之後佢收左線我就收到一個電話啦~
係文彔打黎嫁...同佢傾左好多野..我都知左好多野~
真係估唔到我同阿婷嘈左交之後會發生咁多事~
文彔同我講之前阿婷當我第一..咩都聽我講~
就算有男朋友都會聽我講先..所以我可以黑住佢~
等佢唔好咁過份~但我同佢嘈左交之後就冇人可以黑住佢啦~
除左佢條仔..但做得佢條仔又點會唔俾佢做呢樣個樣丫~
條女講咩..條男點會say no呀~所以阿婷變得好黑人憎~
而家既佢得條男..朋友又唔多個..我覺得好似係我搞到佢咁~
唉..點解會搞成咁嫁??點解我成日都唔諗後過先做嫁~
而家搞到咁..係我錯..我同你地講聲..對唔住~SORRY~
28/4~
今日11點就起身啦~點解??因為我要去唱K啦~
起左身之後就去開電腦~之後先沖涼~
沖完涼玩左一陣電腦先吹頭..之後等電話~
話咁快MANDY就過到黎啦...佢自己識行黎我屋企樓下~^^
之後我地去左食野..食完就去座車車啦~
唉..我又係遲到個個..不過我地2個唔係最遲囉..哈哈~
今日有峄,我,MANDY,凱盈同M.S.~凱盈未到到~
我地自己入去先...佢地點歌..我唱左2首凱盈就到啦~
跟住我地係咁唱啦..都冇人唱既..得我同凱盈係咁唱~
之後唱唱下好無聊~咁我就去玩電腦啦~
佢地係到玩緊足球...咁我咪又玩下囉....
點知..唉..係咁俾人阿峄玩..佢係咁入球~
入到8俾0 ...佢當然係8個個啦~唉....仲俾凱盈係咁話我冇鬼用><
之後我打多一陣就冇打啦...跟住又唱歌啦~
唱到7點幾就走人啦...因為凱盈想買鞋..所以去左行街街~
之後行左3間都唔靚就走人啦...跟住我同MANDY去買野~
所以凱盈自己走先..之後我同MANDY買左好多零食~
MANDY幫我俾住錢先..真係唔該你..下次俾返錢你~
之後就去睇KAKI D野食啦..嘩..好貴呀..都係唔買啦~
之後就走左去座車車返屋企啦...我地行過去個時我見到我走左一格車~
咁咪陪MANDY等囉...點知我第2格都黎佢都冇車車~^^
咁就真係sorry啦..我要走先啦~^^之後返到屋企就食野啦~
食完野睇左陣電視~跟住就訓啦...想玩電腦..
但媽咪用緊....咁就等第2日啦..哈哈...拜拜~