29號成日都係屋企悶..唔知做咩好..唉....可憐~
30號訓醒之後媽咪話去婆婆到...YA!!
唔洗悶啦...之後就整野5點幾先出去...
一出去就去大快活食野先..之後就上去啦~
一去到陪表弟做功課先..哈哈..佢唔想做俾我叫到佢做~
哈哈..之後做完我就俾佢玩NDS..玩左一陣就同佢地落去行街~
行左一陣見到D野..之後就去睇啦...嘩...
好靚呀對鞋...之後就試啦..我一路試2個表弟就一路係到玩...
咁我咪話佢地囉..2個立刻坐低..哈哈~
媽咪話我好似佢地阿媽..哈哈~真係好笑呀~
係就好啦...^^~跟住我買左好多野...哈哈~好開心呀~
之後就去食飯啦..食左一陣就食完啦~哈哈~
跟住上左去打麻將...唉..早知唔打啦~輸左~
打左好耐都冇食過~唉....之後2點就走人啦~^^