牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 5 月 8 日  星期四
點解會變成咁??

琴日11點半MANDY打俾我..之後12點幾有人送野黎~
咁我就起身整野啦~因為今日好多人黎~
整完野之後就落左去搵MANDY...之後去買野食~
跟住就上返黎食野啦~食完之後睇電視~
等呀等~等到2點幾佢地先到~唉...~
之後佢地一黎到就食我D野...問下先都得掛~><
不過算啦...之後就打麻將啦...點知又冇人開枱喎~
唉...咁我咪自己開囉..鬼叫係我叫人黎咩~
之後打啦...打左幾分鐘之後又唔打啦~><
玩通宵??聽下好啦...信你一成都死人呀~
之後玩非洲話事x~姐係最細個隻要聽最大個隻個既人話~
唉...都唔知點解咁黑仔..次次都係我輸><
仲要我同峄kiss..唔好玩啦..如果我地一齊左我一定會囉~
^^一齊左既話怕咩kiss俾你地睇丫~
到最後都冇kiss到..就係咁玩完左呢個game~><
之後就座左係到唔知做咩好..點知阿sac同阿wing冇啦啦話走~
冇野好講..又話一齊食飯..~第一個走既係你地~
之後算啦..都唔想講啦~佢地走左之後我地都係座~
座到6點幾7點就落左去啦~KAKI都一齊~
之後係樓下玩..玩完就座左一陣...8點幾啦~
佢地諗住走..點知俾SUBE諗到D野玩啵~^^
就係玩電話啦...哈哈..真係好玩..今日冇出現既人都俾我地玩~^^
連凱盈都俾我地玩..不過佢好聰明..一開始就估到~^^
之後佢無聊打俾D唔識既人玩..^^係咁屌人..笑死~^^
之後玩到9點幾佢地就走啦~咁我就叫左媽咪落黎一齊食野啦~
我座係到等媽咪個時有隻狗仔行既過黎~好得意嫁..^^
KAKI係咁同佢玩..真係好得意呀^^玩左一陣佢地就走啦~
之後又有個男仔同KAKI玩..不過玩左唔係好耐媽咪黎啦~
要走啦~^^之後就去買外賣返屋企食啦~返到屋企食野啦~
跟住就沖涼..自己沖完就幫KAKI沖啦~^^跟住就係睇電視~
冇玩電腦...因為媽咪玩...5點幾就訓啦~今日開冷氣呀^^正~~~~
琴日我知道你地一齊既事我真係好唔開心...點解??你心知啦~
不過到左今日見到你地..我又冇唔開心既feel~
點解呢???真係唔知...我真係唔可以俾朋友係最重要~
如果我係咁就話我做人一定會好難..會喊好多次..~普通朋友ok~
做我家姐/細妹/哥哥既人..先係我真真正正既好朋友~

我地可以做到幾耐朋友呢??
一生一世??有可能嗎??


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-05-09 03:41 PM