呢2日都係到諗...愛情係D咩呢??咩叫真正既愛情呢??
如果有個人你有時好掛住佢..有時又唔會..咁呢D係咩呢??
如果你同個個人好fd...但有一日你因為佢同自己鐘意既人一齊以嘈交~
咁係唔係因為你愛上左佢呢??答案係D咩..又有冇人會知呢??
過左1年啦..我仲好掛住佢..係唔係真係鐘意左佢呢??
我好怕係呀...真係好怕..鐘意一個唔可以鐘意既人~
好想好想唔在諗呀...點解呀..點解次次識既朋友都會咁~
次次都係一個月內就搵到自己鐘意既人..好多次啦~
唔想一次又一次咁冇左D朋友呀..唔想變自閉呀~
唔想好似之前咁呀..真係唔知識到你地係好定唔好~
真係好怕會好似1年前咁...好辛苦呀..一齊玩唔好咩??
點解一定要拍拖呀??點解呀??唉...........我好自私呀><