今日3點幾先起身~一起身就玩電腦~
玩左一陣5點幾啦~咁就開始整野出去啦~
因為今日小叮同兔仔約左我~
7點出到去旺角地鐵站~見到小叮啦~^^
跟住去左7仔買野飲~買完兔仔就打黎話到左啦~
但因為地鐵站個到好多人..所以就叫佢去Neway等~
但佢行左去第2間..所以我同小叮到左先~
咁小叮就問佢幾錢啦~個時7點幾啦~
個個人話128蚊一個人~在加1~
嘩...好貴呀~~但小叮唔理..照唱~
過左一陣兔仔到啦~咁就入去啦~^^
一入到去佢地就話生日要唱先-.-""
跟住我一開始就唱左3隻...跟住就到佢地啦~
唱左一陣出去拎野食啦...嘩...冇諗過咁正呀~
有火鍋嫁..仲要係自己拎咩野都得啵..
又有壽司食啵...正到爆~~~就係咁最後個1個鐘就係食野啦~
10點幾走人...多謝兔仔請我~~仲有禮物收^^兔仔真好人~
跟住去左買飛睇畫皮~跟住佢地去按錢錢~
按完之後小叮話影貼紙相~都係小叮請^^
跟住影左2次..第2次個D靚好多~不過冇兔仔係到~
點知影完走人先知過左時睇戲~咁我地就返去啦~
我地張飛10點40分~但我地11點半先返到去~
小叮仲要去洗手間~去完就入去啦..入到去冇人帶我地行~
咁我地自己搵啦~不過好彩都睇到最後係點~^^
65蚊就咁冇左~都係第一次咁~跟住12點幾睇完啦~
跟住就去唱通頂K啦~上去之前我地睇到有D公仔~
咁咪走過睇囉~~點知小叮就買左一隻KUROMI既公仔俾我啦~哈哈
隻公仔真係好Q嫁...多謝叮妹~~跟住上去啦~去到佢話128蚊一個人~在加一~
咁我咪問囉,,唔係108蚊咩??
跟住個個人就話要1點先得..仲叫我地入去坐係到等..^^
入到去一陣就唱得啦...嘩...首首都係我唱..
喉嚨都沙啦..兔仔訓左教...小叮有一兩首同我唱~
唱到咁上下發生左D事..好唔開心~~~
最後都冇咩事既~跟住唱啦...唱到早上5點幾走人啦~
跟住我陪小叮返東涌先...兔仔就自己走先啦~
陪完小叮返屋企..跟住佢就陪返我返觀塘~
跟住係觀塘同小叮食大快活~個間D員工勁好人呀^^
9點幾食完...跟住小叮陪我等車...等左一陣就有車啦~
咁佢就返去啦..我就返屋企啦~~~
一返到屋企就玩電腦...玩左一陣先訓~~^^
p.s.今日真係好開心呀~~多謝小叮同兔仔~
我希望年年生日都有咁多朋友同我過就好啦~^^
今日D唔開心既事..就咁完左去吧啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~