哈~好耐冇打日記啦...但好可惜~我生病了~
一病就病左3日啦...唉....病個幾日好對唔住各位~
因為我係8月25號約佢地星期五同六出黎~
但我就係星期四開始病><""本身諗住病都要出~
但到左個日一起身真係好唔得...辛苦到工都返唔到~
好對唔住...係我約完你地自己又話唔去..仲要搞到個活動冇左..
真係好對唔住...希望下星期在約會玩得開心D啦~
好啦...講返番工啦~返左2個星期~唉....一D野都學唔到~
做左2個星期就係坐...邊有間工司咁嫁..
冇野俾人做..只係坐???咩叫實習呀???實習點坐??
唉..我真係好想好想佢地俾多D野我做呀...做到我好唔得閒都好丫~
點解要俾我咁悶..悶又唔訓得..又唔打得機..想我死咩??
不過工司D人對我都幾好...有一個仲諗住帶我去酒吧識D有錢人^^"
但我怕怕..唔知去唔去好><""我真係冇擔呀~~
唉...好辛苦呀..都係訓教先..下次在打啦..byebye~