祝自己
生日快樂
哈~我生日啦..好開心呀~
10月7號因為係紅日..所以個個都放假~
咁阿wing就係前一日用msn叫我聽日唱K~
咁我當然去啦^^~但因為最近發生左好多事~
所以當日就只係知道得阿wing.阿sac同我姐~
咁就約左第2日既12點係淘大m記等~
咁我早上7點先訓啦..點解唔知醒~
阿wing打黎我先起身-.-""生日遲到..有冇搞錯~
咁我就起身整野啦...1點幾去到~
一去到見到阿wing.阿sac.阿峄仲有MS~
嘩..個刻幾開心呀^^~跟住唱歌啦..我就叫野食啦~
但因為一D都唔肚餓~所以冇食過..俾左阿sac食~
跟住唱啦..唱唱下阿wing冇啦啦飛隻公仔俾我啵~
佢話生日禮物~哈哈哈哈~勁開心囉~~~~
跟住就開啦~嘩......勁大隻KUROMI~仲要KUROMI隻手仲有一隻~
哈哈~~我未見過呢隻KUROMI嫁..好鬼開心呀~
係我第一次收到咁大隻公仔呀~~~^^
跟住就攬住隻KUROMI係到唱歌啦~
2點半就俾人地cut左啦-.-"
咁就走人啦...我地係落下行黎行去~仲係到諗阿峄個頭咩事-.-
跟住傾去邊啦...阿sac就話去我屋企~
咁就去啦~咁阿wing就去按錢錢啦~
跟住MS冇啦啦彈左句想去bbq出黎~~
咁我地又係到諗諗諗...傾左好多野~
最後去阿峄屋企買野打邊爐同飲酒~
咁就坐MTR去啦~~~咁首先就買野先啦~~
買完野之後就上左阿峄屋企啦~一去到就坐~
坐坐下就開始玩啦~~玩七級珠~~哈哈~
好好玩呀~本身阿sac就七級嫁啦~
點解MS冇啦啦係咁輸~最後MS輸左^^
跟住阿wing就去洗野開始打邊爐~咁阿wing洗野~
咁我地4個就係到玩鬥地主~本身阿sac唔識玩~
咁就我地3個玩啦~~哈哈~我冇輸過~
咁阿峄就教阿sac玩啦~~玩左一陣阿sac識玩啦~
咁就佢地3個玩我唔玩啦~我入左去幫阿wing手~
但阿wing話未得..等等叫我~
咁我就係到教阿sac玩啦~第一次輸左~
第二次就教win左佢啦~~阿sac都不知幾開心..^^
跟住阿wing就叫開始食野啦~咁就收野幫手啦~
好快就食得啦...因為我全日冇食過野既關係..
所以我冇咩心情~咁佢地就係到玩肥牛~
我就好正經咁係到食野啦~佢地玩完肥牛就玩烏東~^^
玩左一陣佢地就唔食啦~咁我地就走返過去玩啦~
玩完一陣就睇電視~跟住阿wing叫收野~
咁我就幫手收啦..同阿wing一齊洗野~
洗完之後就出去玩啦~~玩玩下佢地就開始玩飲酒啦~
一開始就玩非洲話是碑~我都冇咩點輸~
玩左好耐啦~咁佢地就話轉玩其他野~
阿wing就話玩15/20~唉..點知係咁俾阿sac叫中~
咁我同阿sac就係咁輸啦~嘩...玩左一陣就飲左4支酒~
我都傻傻地啦~~但佢地仲話買酒-.-
咁我同阿wing.阿sac係屋企等佢地啦~
佢地返到上黎就叫我地上天台~~嘩..一上到去.好辛苦~
因為飲左好多酒~仲要吹風..所以好辛苦~
咁我同阿wing就唔玩啦..佢地3個男仔玩~
我同阿wing係到傾計...阿wing講左好多野~好想喊~
但因為我唔想俾佢地見到..所以冇喊到~
跟住坐左一陣就嘔啦-.-""嘔返今日食既野出黎~
咁阿wing見到我嘔佢又嘔~哈~
嘔完我就訓左係地下~阿wing同我一齊係到訓~
因為個到好大風..所以阿wing訓左一陣就起身啦~
我就訓著左一陣..起身見到阿sac俾左件衫我~
跟住佢地走啦..我起身啦~嘩....一起身好頭痛~
過左一陣又嘔~嘔左D好酸既野出黎~~好辛苦-.-
跟住阿wing事後同我講佢都嘔左2次..哈~
跟住就落返去阿峄屋企先啦~坐左係到..好正~
之後因為太辛苦..所以我同阿wing都想坐的士返去~
咁阿sac同MS就同我地一齊坐的士啦~
我一返到屋企就訓左係到-.-訓左半個鐘到就冇咩事啦~
跟住起身玩電腦~第二朝先訓~
10月8號因為個個都要返工返學~
所以我就係屋企冇街去~
到左夜晚MS同我傾msn..傾左一陣..
因為我突然諗起D野..所以就問MS~
我問MS覺唔覺阿志同佩e有D野~-.-
點知就出事啦~~~MS就問阿wing覺唔覺~
跟住我地本身覺得冇咩野..咁問同佢講囉~
點知MS勁大反應~仲話要落去~咁我估到有D問題~
咁我就同阿wing講啦..阿wing就打俾我駁俾MS~
點知MS話要吹雞打佩e~~咁我地就打俾阿sac叫佢快D去睇住佢~
搞左好耐..最後係好白癡既收長~跟住阿wing就好嬲啦~
佢地收左線之後我就同阿wing傾計啦~
咁個時阿志約我出去~但第一我唔想扑野~
第二就係唔知食完飯可以做D咩-.-
咁最後同阿志都冇講好去邊/幾點~
咁我就同阿wing講我唔想生日都要係屋企咁悶呀~
咁阿wing就同我講我陪你囉~^^
我個下好突然..好開心~跟住我就問佢得我同你呀??
跟住阿wing就話唔想同MS出...阿sac要返學~
咁就得我地2個啦><"咁我個時諗~算啦..食野姐~
跟住就同佢收左線啦~又係早上先訓~
到左我正日10月9號啦^^~~~~生日快樂
今日3點幾起身..因為阿wing打俾我問叫唔叫MS佢地..^^
咁我當然叫啦..多D人開心好多囉~~
咁我就起身玩左一陣電腦就換衫吹頭啦~
5點半出門口~6點幾阿wing就打俾我啦~
我一路坐車..阿wing就一路陪我傾電話^^
但今日我覺得有D怪..因為唔知點解一出街好多人望我~
可能我靚左掛..哈哈~~~~
跟住阿wing到左明將先..我過左一陣就到啦~
本身開4個位..咁過半數就入得..點知到左阿wing就同我講阿sac唔返學~
一齊黎食啵..哈哈~又多一個人啦~
咁我地等阿峄黎就過半數啦...過左一陣就到啦~
我地入左去坐...等到佢地黎先叫野食~~
7點開始食...一路食一路玩一路傾笑話~
9點幾先走~~走左之後去左公園坐~
佢地玩鬥地主~我同阿wing係到玩電話^^
都唔好玩既~~跟住佢地就玩其他野..叫我地一齊玩~
哈~~玩左一陣阿sac話輸左請飲野~
點知最後阿wing輸左..哈哈~
跟住就走人啦~去到地鐵站佢地買野飲啦..我冇買到..
因為今日個餐係阿wing請我嫁^^
跟住就去坐地鐵啦~~坐到就到彩虹個時~
佢地冇啦啦叫我起身..完來係唱生日俾我聽呀^^
勁驚喜囉..^^不過好細聲~~跟住阿wing仲送左個蛋糕仔俾我^^
哈哈~~阿wing對我真好呀...你既生日我會識做嫁啦^^
跟住阿sac同MS就落車啦~我同阿wing仲有阿峄係到傾計~
傾左一陣我都要落車啦^^~跟住就去等1A..
返到屋企留下買m記返黎食~4點幾先有得打日記...^^
呢個生日有好多句生日快樂~
多謝阿wing..你係第一個同我講~
仲有:阿志(老公)..MS..阿sac..阿峄..曾慶昇
MANDY..YANDY..TOBY..TOBY大家姐
老豆..媽咪..二家姐..兔仔..瑪奇既朋友~
如果數留左就同我講呀^^~好多謝你地~~
最多謝係阿wing..你俾左好多個驚喜我~~
多謝你....^^
p.s.今日返到屋企睇電視~過一陣有個電話打黎~
完來係老公~~佢同我講佢好唔開心~~
因為佢本身放工諗住搵我..一齊食飯..跟住一齊去睇戲~
點知-.-""真係好對唔住...因為前一日既約冇講清楚
所以就-.-"" 算啦..就等下年吧...哈哈
今日同你講左我心入面個D野出黎~~
我覺得講完之後好似好左好多..但你會唔會變我就唔知啦~
但我好希望你會為我只改~~ ^^""
p.s.呢2日真係真係好多謝阿wing呀~
多謝你份禮物~我勁勁勁勁勁鐘意呀^^
多謝你請我個餐壽司~~~~47蚊嫁~
多謝你個小小小蛋糕~~
多謝你地咁多個既生日歌...~(係地鐵到唱^^)
多謝你幫左我咁多...~(感情事)
真係真係好多謝你呀^^~~~
你生日我一定要令你開心到喊..哈哈