今日早上12點威威打俾我^^點知我一聽佢就收左線~ 但我冇打返俾佢...因為我12點半要起身去街街..^^ 跟住訓啦...咳到訓唔到...好辛苦~但都訓係係床到等12點半~ 好快就到啦...媽咪過黎叫我起身~^^因為媽咪一次過放4日假~ 好開心呀^^可以好似之前咁同媽咪一齊去街街..食佢烹既飯~哈 但今日因為我阿姨放假...所以我同媽咪就上去請婆婆同阿姨飲茶啦~ 咁我就12點半起身整野...本身諗住坐車個時可以同NDS睇戲~ 點知唔知發生咩事..冇啦啦睇唔到野..好彩我係屋企試下姐~ 跟住我就係到整啦...整左好耐都唔得...唔開心呀..哼 但媽咪話約左2點..我地1點半都未出門口...所以我就唔整出去啦~ 跟住去坐車個時都好唔開心...但去到茶樓都冇事啦..^^ 唔知點解呢!!可能太耐冇同媽咪去過啦^^""" 跟住我點野食先啦...等阿姨同婆婆到先俾飛~因為要俾佢地睇下~ ^^一次過點左11樣野食...好多..但D野食都唔錯~(但好貴-.-"") 跟住食完野就去坐小巴上婆婆屋企~我就陪婆婆返屋企先~ 媽咪就同阿姨去街市買野....今日打邊爐呀...YA!!!! 佢地對我真係好好...上次講過一次好想打邊爐之後我次次上去都係打邊爐^^"" 咁我同婆婆落車先啦...好快就返到去啦..睇到2個表弟~ 1個做緊功課....1個係到玩嘈住哥哥~我上左去一陣佢俾人罵左好多次~ 跟住就係到搞我-.-""有D煩...不過佢真係幾Q既~~~ 跟住5點幾媽咪佢地就返到啦~佢地係到傾計..我就有小小眼訓~ 所以上左婆婆張床到訓...阿姨就去上堂~但因為太熱同咳既關係所以訓唔到~ 係到轉身..連電話響都唔想理><""轉到7點幾媽咪就叫表弟叫我起身~ 個時我睇下個電話...完來係阿wing同威威^^~ 覆完之後我就出去坐啦...好快就有得食啦~但因為咳..所以冇得食辡野~ 阿姨仲要留左王老吉俾我飲~但D野好好食...好多野都係為我以買既^^"" 食到9點幾去左睇電視..有D悶...10點幾阿姨返到黎啦~ 佢就俾左D衫媽咪睇...入面有個袋我都幾想要...但阿姨要俾表弟~ 算啦...跟住媽咪睇睇下見到有2個黑超..仲有1個老花眼鏡~ 跟住我帶黎睇下啦...點知媽咪話幾形~~哈哈^^" 呢2幅係一樣~1幅有燈1幅冇燈 我覺得呢幅最形^^" 呢幅就搞下笑姐(50年後既我) 係唔係好形先...哈哈~第一次咁影...但我遲D一定會咁做...哈~ 11點幾走人啦...落去坐車返屋企...點知落去個時睇到3隻大野狗~ 勁Q呀^^""不過有D怕佢...因為3個都好大隻..仲大隻過上次石澳個幾隻~ 跟住去坐車啦...11點50分返到屋企~點知家姐用緊電腦..咁我就睇棒棒堂啦~ 12點睇完-.-""點知家姐就俾電腦我用啦..真好人...YA!!!!! 跟住就同阿wing傾左一陣msn就打日記啦~~都唔知幾點訓^^" 聽日可能帶KAKI去街街~GOOD DOG~~~GO GO GO