牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 11 月 9 日  星期日
咩都變了~

我諗識得我耐既人都知我主題個句"咩都變了"係我每年都會打既主題~
點解??因為每年生日之後就會變得好勁..我都好想知點解-.-"
但今年就唔同啦...因為今年係我生日之前D野就開始變啦~
一年俾一年唔開心...唉...生日生日..生日真係唔一定快樂嫁~
琴日11月8號~咁我上次約左拎錶...所以6點半出門口去觀塘MTR等~
我7點就到...但都俾佢快過我到-.-"真係唔好意思~
跟住就睇下o唔ok啦~睇完ok就俾錢啦...><"好貴呀~
跟住就要等二家姐...所以我就自己一個係APM行~
傻下傻下咁行~買左2條筆..都唔知買黎做咩-.-"
好快二家姐就同佢條仔到左啦...跟住佢條仔走啦~
我地就坐地鐵去新都搵爸B~去個時我係咁打俾媽咪都冇人聽~
咁我地到左就打俾爸B啦...佢話係m記等..
到左m記..見到爸B啦...點知媽咪到左啦啵~
真係估唔到媽咪咁快呀~~跟住就去食上海婆婆啦~
去到要等位...都等左幾耐-.-"
入得去啦...入到去二家姐同媽咪係到睇下食咩啦~
睇左好耐好耐~最後2個反面..又要我出面~唉....
講真..對我黎講食咩都唔係問題啦..食得飽就得啦~
都唔知有咩好嘈....妖...之後就叫左2樣媽咪鐘意食既野~
叫左1樣二家姐鐘意食既野..2樣大家鐘意食既野~
唉....氣氛唔好~食得唔係好開心..一直都要我講野~
搞氣氛~><"同爸B慶祝生日都慶祝得唔開心~
真係好對唔住爸B~SORRY......
不過都要同爸b講返聲生日快樂~    爸B~生日快樂
跟住食完就走啦...今餐我請^^~
跟住就去行左一陣街~好快二家姐同爸B都走啦~
咁我就同媽咪去買野...買完就走啦~
返到屋企玩電腦...睇電視...早上9點先訓到-.-"唉...

p.s.今朝我好開心~因為我睇到一個我最想佢搵我既電話~
        同佢傾左一陣我以經好開心啦...^^
        出街個時佢仲同我講叫我着多件衫~
        哈哈....而家每日幾次...開心死我啦...YA!!!!!


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-11-09 09:39 PM