牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 11 月 10 日  星期一
爸爸and金威~生日快樂

爸爸&金威
生日快樂

今日係我爸爸同我初戀男朋友既生日~
佢地2個係同一日生日嫁^^所以我年年都會記得佢既生日~
今日我早上6點幾起左身..唔知點解冇用電腦一陣我訓唔到啵~
跟住起身玩左一陣電腦...9點幾有人打俾我叫我出去拎野~
咁我就問佢幾點..係邊到等~佢話轉頭覆~咁好啦..我咪等囉~
點知等到我眼訓佢都未打黎~唉....
咁我就走左去訓一陣等電話啦~
一路訓一路等....電話響啦~點知唔係佢~係展翅打黎叫我去面試~
聽完我就算啦..我在訓過~在過一陣電話又響啦~
點知又唔係佢...又係個展翅打黎..佢話我未夠18歲唔面等~
-.-""哦完佢就算啦..在訓過~~訓左一陣電話又響啦~
我諗係佢啦掛...點知又唔係...係我爸爸~
佢叫我落去拎返個電腦~~唉....訓左2個鐘俾D電話煩到丫...
咁我就起身換衫...換完衫就打俾個個人問佢問左未~
跟住佢就叫我而家去觀塘MTR等~咁好啦...拎完電腦就去啦
跟住就落去等爸爸個格車啦...等左好耐佢先到...
跟住爸爸俾左個電腦我佢就走左啦~
咁我就好快咁返屋企~拎野...跟住就出去啦~
係格車到個時個個人打黎問我到未...完來佢等左好耐~
跟住我一落車就行得勁怏咁過去啦...^^
跟住睇到佢啦..佢俾完野我就走左啦~
哼....搞咁耐拎得個小小野.....煩到死~~~~
跟住就返屋企啦....返到屋企樓下去左街市~買左小小野~
跟住就返屋企啦...因為今日媽咪放假..所以一返到黎就見到媽咪~
咁我就今晚又要出去...所以我就諗住去訓一陣啦~
點知媽咪叫我落去幫佢買野食....妖....又要落多次~~
跟住買完返黎我就去訓啦....勁熱囉...唔知咩事~
跟住訓到6點有人打俾我叫我起身^^唔該~
跟住我就起身整野....6點半就出門口啦~
哈哈~阿wing一起放左工...所以好早就到左..係到等我~sorry
跟住去坐1A啦~點知一落到去個巴士站到一格車都冇~
傻嫁....等左好耐先有格1A返左黎..但好彩佢好快就開車啦~
7點10分到就到啦~~^^俾阿wing話~
跟住就上去搵daniel sir啦~同daniel傾左好多野^^
傾到唔知時間~係daniel話陪鐘收工我地先走...哈
跟住10點幾就走啦...去左觀塘食野~一路食野一路傾計~
食到11點幾就走啦...坐巴士個時同佢傾左一陣電話..仲同佢講生日快樂^^
佢陪我傾電話傾到返屋企....跟住我就沖涼訓教啦~^^


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-11-13 08:53 PM