牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 11 月 12 日  星期三
唉...貓貓呀~~~

今日早上6點幾就起身啦...唔知咩事冇啦啦盤電腦入房啵~
跟住玩啦..玩左一陣就去左訓啦~訓到3點半起身~
因為要出街...跟住就去沖涼~吹頭~
點知吹吹下頭冇啦啦唔想出去啵...所以就冇出~
落左去買野食...跟住上到黎媽咪唔好放電話入房啦~
咁我就野都未食就放返出黎~仲換床單^^
搞到7點幾先可以坐係到玩電腦同食野~
媽咪就去左訓教...過左一陣有電話打俾媽咪~
跟住佢就起身...我玩多陣電腦就有飯食啦...
唉...早知唔食野住啦...跟住食..食完又玩電腦^^
玩玩下威威打黎同我傾電話^^但好唔好彩~
同我傾左一陣電話二家姐就打黎~叫我去捉貓貓~
咁我就換衫出去啦~><""冇得傾啦~
跟住去觀塘等小巴...點知過左10點50分..所以冇車~
咁我就去將軍澳到轉車啦...點知上到車俾我睇到一個明星~
個個男人好Q....我望佢佢又唔望我~佢望我我望返佢佢又唔望~
一路上都係咁~跟住落車轉車...去到將軍澳佢同我一齊落車~
跟住佢行得好快...仲撞到我~跟住出到去佢仲跑走左~^^
咁我就去坐小巴入去清水彎搵佢地啦~好快就到左啦~
跟住就去左佢個朋友屋企坐左一陣先去捉貓貓~
跟住去到貓貓個到見到幾隻貓...二家姐話個隻白貓我覺得都唔係好靚姐~
跟住就俾野食佢地啦~一放係到就有隻花貓出黎食..我覺得佢好Q嫁..
我諗住捉左先啦...點知二家姐話唔要呢隻...咁我放左啦-.-""
跟住等白貓出黎啦...我係到咁耐佢都冇出到黎..係入面望望望望~
白貓媽媽就有出黎~但唔出黎食野~跟住俾野佢地玩~
佢地玩個時我想捉~但我隻手一郁佢地就走左去~
都唔知點捉...跟本冇可能捉到既~最後我諗住捉隻花貓就算~
點知連花貓都怕左我...唔俾我捉~所以搞到咩都冇~
仲要坐45蚊的士走~唉.......真係好唔開心~
咁就冇左啦....氣死我啦~~~~~
跟住返到屋企就沖涼...沖完就睇電視~同kaki玩~
跟住食藥....上床訓啦~唉...流鼻水流到傻啦...好辛苦呀~~

今日收到我最想要既野啦^^ ~
知唔知咩黎呢??自己估下啦啵....哈哈


尚無任何連結

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-11-13 09:35 PM