今日好早就起左身~~但好快就眼訓返啦~
咁我就上床訓一陣等今晚出街啦~~
同之前一樣...一路訓一路俾電話嘈-.-""
7點起身整野~換衫...今日我轉左個LOOK~^^
可惜冇影相...><""不過阿wing話我咁都幾靚...^^
個心都開心返...哈~好啦...今日約左阿wing 8點係太子MTR等~
因為今日我地2個要去中環睇戲~睇9點50分~
阿wing怕搵唔到..所以呢個時間出黎...可以有返D時間搵戲院~
但完來唔難...9點我地就到左啦~太早啦-.-""
咁我地就係出面坐左一陣....阿wing同我講今日MS約左阿sac同阿志仲有阿峄去傾D野~
阿wing仲話睇完戲睇下幾點~如果早就去搵佢地~
我個一刻心情好唔舒服...因為我覺得點解佢地要約阿志..但唔約我呀?
我好似冇左一班朋友咁~我好似在唔會同佢地有咩關係~
但個時既心情又唔會講唔開心到唔想睇戲既^^~
跟住我地就去睇下得未啦...我地見到有人排隊~
咁我地就跟住排啦....排左都幾耐先有得入去~><""
因為張飛成140蚊...所以我地就諗住會係好靚好正~
點知-.-""一入到去唔係太靚~D位唔係太好..冇咩特別~
我地坐係到一路都好怕坐錯位...因為冇晝位嫁~
但好彩我地冇坐錯....跟住就開始啦...嘩...個電視大到丫~
真係睇得好辛苦....完全唔覺得140蚊係好野~反而覺得俾人呃左-.-""
不過算啦...唔洗錢既..下次唔黎睇咪得囉~~~吹.....
睇到11點半先睇完...-.-""跟住出到去阿wing就打俾阿sac啦~
點知冇人聽~咁我地就去搵洗手間啦~
去完洗手間就去搵巴士站啦~睇地圖好似好遠咁~
點知行多2步就到啦...好彩有行去睇下姐~^^
跟住我地就坐215x去觀塘食野~一上車阿sac就打俾阿wing啦~
但我地知成11點幾點會去搵佢地丫~所以都冇搵過D咩嫁啦~
跟住我地去到我地平時食個間啦...點知佢地呢2日都唔開啵-.-""
咁我地就去左下面個間啦...味道都唔錯既..但食完好似有小小唔係好得囉~
1點05分我地就分頭去坐車車返屋企啦~
一返到屋企就開電腦玩^^玩左一陣阿wing add我~
冇啦啦叫我去沖涼-.-""咁我就做一次乖女啦^^
我真係去左沖涼啵....估唔到自己會咁聽話.....^^
跟住沖完涼就同阿wing傾msn啦..我問佢有冇同阿sac傾佢地傾過D咩~
阿wing就同我講佢地冇傾過阿wing~仲有今次冇阿志份~^^
我個心先開心返D咋...但我怕係阿sac講大話姐...^^""
我覺得自己好自私-.-"不過冇計啦..你要我D朋友就唔得..哼,,,,,,,,
好啦...唔講啦.....個屎忽家姐又要我俾電腦佢用啦-.-"" 拜拜~~