今日本身一訓訓到大而光...點知媽咪同爸B起身返工嘈醒左我~ 所以就訓唔返啦...係張床到轉左2個鐘都訓唔到~ 咁我就起身食藥...跟住玩一陣電腦啦^^~ 仲唔同咁岩阿wing個老細又唔係到..佢又可以玩msn啵~ 咁我就一路同佢玩msn...一路睇返我之前打個D日記~ ^^完來我真係變左好多...我在唔係以前既我啦~ 睇完之後我就用pps睇棒棒堂同黑澀會啦~ 睇到12點就上床訓啦...嘩...真係好凍呀~大家真係要小心身體呀~ 我好彩食左藥咋...如果唔係真係凍到訓唔到呀!!-.-"" 跟住5點半就起身啦...因為今日係29號呀~^^ 大家記唔記得咩日子呢??^^冇錯啦..就係我地既part日啦~(英文可能打錯) 本身我一早諗定著裙嫁...點知真係好凍呀~ 又訓唔夠...所以覺得著咩都好似唔係好靚咁~ 最後都係著左牛仔褲同間條衫..在加一件新既長褸~ 我連袋都唔帶-.-""完來訓唔夠真係唔可以靚嫁~ 但算啦...跟住6點14分出門口...去左坐95號-.-"" 本身諗住坐95號轉296M...但最後因為怕等296M會等好耐~ 所以見到93A就上車...去左新都城到轉地鐵~ 唉...早知係屋企樓下坐1A去觀塘轉地鐵快好多~ 算啦...跟住阿wing到左啦...我就下一個站就到~ 好快我就到左啦...一去到睇到阿wing..MS..佩E..阿志同阿峄~ 佢地見到我同我say hi-.-""啞左...唔知俾咩反應~有D唔自然既feel~ 跟住就等啦..因為仲有阿sac未到~ 初初到個時好唔自然...唔知講咩好-.-"" 後黎好彩阿wing叻叻...走左過黎陪我~ 唔洗我自己一個傻下傻下咁...^^跟住就開始傾下計啦~ 傾下傾下開始好好多啦...有返之前好好朋友個個feel~^^ 跟住阿sac到啦...咁我地就諗食咩啦~ 本身諗住打邊爐...但因為真係好夜啦..成7點幾啦~ 所以冇野買...最後去左買pizza食...仲買左個KFC 138桶~ 嘩...買咁多-.-"食死人呀....買完之後去左買野飲~ 我同阿wing因為上次飲酒到嘔既關係..所以一定唔會在飲~ 咁我就同阿wing買左3支cool...嘩...勁平呀~三十幾蚊買2送1呀~(好似) 跟住我地睇完就去買酒個邊搵佢地啦...本身佢地買2種唔知咩~ 但因為唔想用咁多錢去買酒個到...所以就叫佢地買平D個種~ 本身阿志死都唔得...最後俾我地講到佢冇得唔得^^ 跟住就去俾錢啦...點知阿志冇啦啦彈左句野出黎問MS~ 問佢買唔買唔知咩酒...但我知個隻好貴~ 所以我地唔太想...但佢地2個係到諗..又話買..又話唔買-.-"" 跟住阿wing就發脾氣拎左3支cool去俾錢先~ MS見到佢咁就話算啦..唔好煩啦..但阿志死都要買~ 跟住阿sac就話不如win左個個話"是"...哈~ 咁我就見佢地啦...第一次MS輸左~嘩..個心幾驚呀-.-"" 跟住阿志輸左啦^^...嘩..個心即刻YA!左出黎^^...阿sac:做得好^^~ 咁就唔洗轉啦...跟住俾錢錢..俾完就上阿峄屋企啦~ 上到去阿wing就整佢個隻DVD啦...點知阿峄個陪機唔得~ 咁就冇得聽啦...跟住就食野啦...可惜我食左一舊pizza D人就食完走開啦-.-"" 我食野真係慢到咩咁-.-"咁個個都走開左..我又唔想同阿志單獨食野~ 咁我食完就洗手走人啦...走左過去睇佢地唱K~ 過左一陣同阿wing玩十五.二十...^^第一次玩..怕怕~ 點知俾我知道左阿wing諗咩...所以我win左...哈哈~ 好叻叻呀我^^~跟住阿sac就同我地一齊玩鋤大D~ 輸左要同吸桶吸一杯cool...本身我都冇諗過自己會輸嫁~ 點知D牌勁細...唔輸都唔得啦-.-""跟住MS又過黎玩~ 跟住我一睇我D牌...嘩...細到丫~MS打第一隻~ 佢打一對3...跟住到阿sac打一對8...咁我就發現~ 我D牌連一對8都過唔到..有冇可能呀??跟住俾我諗到~ 好似有雙公冇A.2既玩發...哈哈哈哈咁就重洗啦~ 真係開心呀...跟住玩玩叫佢地大家一齊過黎玩啦~ 玩左一陣十五.二十之後就玩殺人既Game~唔識打個Game名-.-"" ^^完來我俾人既感覺係姦...成日都第一個俾人殺~ 唔死個時個個都覺得我係殺人個個~ 哈..就係咁...阿sac就俾我個姦樣呃左佢好多次~次次都輸~ 玩左都幾耐下...之後佢地就話上天台玩..因為阿峄個麻麻話我地嘈~ 咁我地就執野走啦...哈..一起身個個都話要去洗手間~ 因為個個都飲左好多cool/酒...咁佢地去洗手間~ 我同阿wing就幫手執野啦...等佢地慢慢去完我地先去^^~ 最後先到我...我去完之後佢地就拎野上去啦~ 嘩...一上到去勁大風...凍到唔知自己係邊個啦-.-"" 過左冇幾耐就坐係地下到玩十五.二十~又玩左好耐~^^好玩~ 但因為太凍既關係...所以個個都叫走..返返去阿峄屋企~ 跟住我地起身啦...跟住我地諗住影完相先走^^~ 等10秒幾好玩...影到個個都好似傻婆/傻仔咁^^"" 影完之後就返返去阿峄屋企啦...嘩...溫暖好多~ 跟住坐左係到...阿峄係到講鬼故..我完全唔聽~ 因為好夜啦...我最怕咁夜聽鬼故...跟住講下笑話~ 1點幾阿wing話走...跟住我就問二家姐拎叫的士既號碼~ 因為叫的士可以100蚊樓下有8折100蚊樓上有9折~ 叫完車就等佢電話啦...好快就有車啦~ 佢叫我地8-10分鐘後樓下等...咁我地就走人啦~ 得我..阿wing同阿sac...因為MS..佩E同阿志係阿峄屋企訓~ 咁我地好快就落到去啦...一路傾計...等左4-5格的士佢先到~ 跟住係車到都係咁傾計...傾左好多野...第一個阿wing落車~ 跟住就到我...最後係阿sac^^""2點幾返到屋企啦~ 一返到黎當然係開電腦啦...嘩..屋企勁溫暖呀^^~ 玩到4點幾走去洗碗...因為個黑人憎家姐返黎熬完野食唔洗碗~ 我又怕有小強...所以只可以自己做啦-.-"" 洗完爸B就返黎啦...咁就熬麵俾佢食啦~熬完返黎玩電腦~ 跟住就去沖涼...打日記~好早先訓^^ 今日影左好多大合照呀~係唔係好想睇呢?? 本身因為阿wing有..所以我都唔想放~ 但因為呢個日記有其他唔識阿wing既人睇~ 所以我都係放一放俾大家睇啦~^^