牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 11 月 29 日  星期六
好耐未試過咁開心啦^^

今日本身一訓訓到大而光...點知媽咪同爸B起身返工嘈醒左我~
所以就訓唔返啦...係張床到轉左2個鐘都訓唔到~
咁我就起身食藥...跟住玩一陣電腦啦^^~
仲唔同咁岩阿wing個老細又唔係到..佢又可以玩msn啵~
咁我就一路同佢玩msn...一路睇返我之前打個D日記~
^^完來我真係變左好多...我在唔係以前既我啦~
睇完之後我就用pps睇棒棒堂同黑澀會啦~
睇到12點就上床訓啦...嘩...真係好凍呀~大家真係要小心身體呀~
我好彩食左藥咋...如果唔係真係凍到訓唔到呀!!-.-""
跟住5點半就起身啦...因為今日係29號呀~^^
大家記唔記得咩日子呢??^^冇錯啦..就係我地既part日啦~(英文可能打錯)
本身我一早諗定著裙嫁...點知真係好凍呀~
又訓唔夠...所以覺得著咩都好似唔係好靚咁~
最後都係著左牛仔褲同間條衫..在加一件新既長褸~
我連袋都唔帶-.-""完來訓唔夠真係唔可以靚嫁~
但算啦...跟住6點14分出門口...去左坐95號-.-""
本身諗住坐95號轉296M...但最後因為怕等296M會等好耐~
所以見到93A就上車...去左新都城到轉地鐵~
唉...早知係屋企樓下坐1A去觀塘轉地鐵快好多~
算啦...跟住阿wing到左啦...我就下一個站就到~
好快我就到左啦...一去到睇到阿wing..MS..佩E..阿志同阿峄~
佢地見到我同我say hi-.-""啞左...唔知俾咩反應~有D唔自然既feel~
跟住就等啦..因為仲有阿sac未到~
初初到個時好唔自然...唔知講咩好-.-""
後黎好彩阿wing叻叻...走左過黎陪我~
唔洗我自己一個傻下傻下咁...^^跟住就開始傾下計啦~
傾下傾下開始好好多啦...有返之前好好朋友個個feel~^^
跟住阿sac到啦...咁我地就諗食咩啦~
本身諗住打邊爐...但因為真係好夜啦..成7點幾啦~
所以冇野買...最後去左買pizza食...仲買左個KFC 138桶~
嘩...買咁多-.-"食死人呀....買完之後去左買野飲~
我同阿wing因為上次飲酒到嘔既關係..所以一定唔會在飲~
咁我就同阿wing買左3支cool...嘩...勁平呀~三十幾蚊買2送1呀~(好似)
跟住我地睇完就去買酒個邊搵佢地啦...本身佢地買2種唔知咩~
但因為唔想用咁多錢去買酒個到...所以就叫佢地買平D個種~
本身阿志死都唔得...最後俾我地講到佢冇得唔得^^
跟住就去俾錢啦...點知阿志冇啦啦彈左句野出黎問MS~
問佢買唔買唔知咩酒...但我知個隻好貴~
所以我地唔太想...但佢地2個係到諗..又話買..又話唔買-.-""
跟住阿wing就發脾氣拎左3支cool去俾錢先~
MS見到佢咁就話算啦..唔好煩啦..但阿志死都要買~
跟住阿sac就話不如win左個個話"是"...哈~
咁我就見佢地啦...第一次MS輸左~嘩..個心幾驚呀-.-""
跟住阿志輸左啦^^...嘩..個心即刻YA!左出黎^^...阿sac:做得好^^~
咁就唔洗轉啦...跟住俾錢錢..俾完就上阿峄屋企啦~
上到去阿wing就整佢個隻DVD啦...點知阿峄個陪機唔得~
咁就冇得聽啦...跟住就食野啦...可惜我食左一舊pizza D人就食完走開啦-.-""
我食野真係慢到咩咁-.-"咁個個都走開左..我又唔想同阿志單獨食野~
咁我食完就洗手走人啦...走左過去睇佢地唱K~
過左一陣同阿wing玩十五.二十...^^第一次玩..怕怕~
點知俾我知道左阿wing諗咩...所以我win左...哈哈~
好叻叻呀我^^~跟住阿sac就同我地一齊玩鋤大D~
輸左要同吸桶吸一杯cool...本身我都冇諗過自己會輸嫁~
點知D牌勁細...唔輸都唔得啦-.-""跟住MS又過黎玩~
跟住我一睇我D牌...嘩...細到丫~MS打第一隻~
佢打一對3...跟住到阿sac打一對8...咁我就發現~
我D牌連一對8都過唔到..有冇可能呀??跟住俾我諗到~
好似有雙公冇A.2既玩發...哈哈哈哈咁就重洗啦~
真係開心呀...跟住玩玩叫佢地大家一齊過黎玩啦~
玩左一陣十五.二十之後就玩殺人既Game~唔識打個Game名-.-""
^^完來我俾人既感覺係姦...成日都第一個俾人殺~
唔死個時個個都覺得我係殺人個個~
哈..就係咁...阿sac就俾我個姦樣呃左佢好多次~次次都輸~
玩左都幾耐下...之後佢地就話上天台玩..因為阿峄個麻麻話我地嘈~
咁我地就執野走啦...哈..一起身個個都話要去洗手間~
因為個個都飲左好多cool/酒...咁佢地去洗手間~
我同阿wing就幫手執野啦...等佢地慢慢去完我地先去^^~
最後先到我...我去完之後佢地就拎野上去啦~
嘩...一上到去勁大風...凍到唔知自己係邊個啦-.-""
過左冇幾耐就坐係地下到玩十五.二十~又玩左好耐~^^好玩~
但因為太凍既關係...所以個個都叫走..返返去阿峄屋企~
跟住我地起身啦...跟住我地諗住影完相先走^^~
等10秒幾好玩...影到個個都好似傻婆/傻仔咁^^""
影完之後就返返去阿峄屋企啦...嘩...溫暖好多~
跟住坐左係到...阿峄係到講鬼故..我完全唔聽~
因為好夜啦...我最怕咁夜聽鬼故...跟住講下笑話~
1點幾阿wing話走...跟住我就問二家姐拎叫的士既號碼~
因為叫的士可以100蚊樓下有8折100蚊樓上有9折~
叫完車就等佢電話啦...好快就有車啦~
佢叫我地8-10分鐘後樓下等...咁我地就走人啦~
得我..阿wing同阿sac...因為MS..佩E同阿志係阿峄屋企訓~
咁我地好快就落到去啦...一路傾計...等左4-5格的士佢先到~
跟住係車到都係咁傾計...傾左好多野...第一個阿wing落車~
跟住就到我...最後係阿sac^^""2點幾返到屋企啦~
一返到黎當然係開電腦啦...嘩..屋企勁溫暖呀^^~
玩到4點幾走去洗碗...因為個黑人憎家姐返黎熬完野食唔洗碗~
我又怕有小強...所以只可以自己做啦-.-""
洗完爸B就返黎啦...咁就熬麵俾佢食啦~熬完返黎玩電腦~
跟住就去沖涼...打日記~好早先訓^^

今日影左好多大合照呀~係唔係好想睇呢??
本身因為阿wing有..所以我都唔想放~
但因為呢個日記有其他唔識阿wing既人睇~
所以我都係放一放俾大家睇啦~^^


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-11-30 07:45 AM