今日4點幾先起身-.-""唔知點解訓左好耐都好似唔係好夠咁~
咁起左身之後就玩電腦啦...訓左日教屙左3次~都唔知咩事-.-""
玩玩下突然有個男仔add我...仲要係我之前巳經add左既人~
但我又唔係好記得佢...佢同我講我都唔知佢係邊個-.-""
所以就當識個新朋友啦^^""咁傾啦~傾傾下唔記得咩事我俾張相佢睇啦~
跟住佢話我好似好細個...咁我就問佢幾多歲啦~
佢話佢27歲....咁我就話我當然細啦..我17歲咋~
點知佢答我冇所謂啦~咁樣姐係咩意思呢???^^""
跟住6點半我就換衫啦....因為約左媽咪去醫院睇麻麻~
咁我換完衫就出門口啦....出門口之前佢俾左個電話號碼我^^
佢叫我得閒可以打俾佢...咁我就俾返我電話佢啦~
跟住就出去啦...7點幾就到左啦...去到見到好多唔想見到既人~
但因為爸B想我地去...所以只好留係到睇下麻麻啦~
麻麻身體都唔錯...我地去到佢就訓..訓到我地走佢都訓~
8點幾俾人叫我地出去...所以就走人啦~跟住同媽咪出旺角~
一路出去媽咪都問我去唔去第2到食...但因為我好想食美心~
所以唔理...死都要去美心^^""~9點幾出到去啦~
咁我地就叫左2個火鍋食啦...食到10點幾就走人啦~
走之前MS打黎冇啦啦話聽日會出^^""好開心呀~
又多左2個人黎啦...跟住就打俾阿Wing約聽日地點 and 時間~
跟住就同返咁多個人講啦^^""11點幾返到屋企~
約好咁多人啦...呵呵~跟住就開電腦~傾msn..打日記啦~
p.s.坐車出旺角個時因為太無聊~所以send左個sms俾Alvin~
我問佢做緊咩??跟住佢話冇咩野做呀..仲問我係唔係掛住佢~
^^""跟住我就話你又知既...哈~跟住佢話係咪真嫁~
咁我唔知點答左...所以講左第2 D野^^
跟住返到屋企我又add佢...我問佢做緊咩~
咁佢就話冇野做呀...仲問返我做緊咩~
咁我咪話岩岩返到黎...搵下你地傾msn咋~
跟住佢問我累唔累呀??我就話小小啦~
之後佢又問...凍唔凍呀~咁我就話好凍呀~
^^""跟住佢就話...著多D衫...唔好凍親呀^^""
哈哈~~你睇下佢幾關心我(自己亂諗~~)
p.s.聽日希望可以開開心心啦~
唔好悶死人就得啦^^""