^^我今日得閒打日記啦...大家開唔開心先??
sorry呀..冇打咁多日...因為我買左部手提電腦~
但仲未整好無線上網....所以打唔到~
今日全日係屋企...當然要上黎打一打先啦^^
講返最近先...最近我搵到工啦...就係東海堂啦~
不過做左2日就唔想做啦...因為真係好辛苦~
有D同事唔係咁好...好難做落去~
但我真係好多謝阿Wing幫左我好多~
我而家仲有做嫁...不過唔會成日返工囉~^^
呢幾日我發現我有左份工之後咩都變左~
變得最勁係我屋企人...唉....好大壓力呀~
之前仲大壓力嫁...不過真係好多謝阿Wing幫左我~
我而家少左好多壓力啦..呵呵~
真係真係真係真係真係真係真係好多謝阿Wing~^^THX
之前個幾日就係呢D野咁上下啦...其他都冇咩特別~
琴日阿Wing冇啦啦約左我地去唱K~
本身係諗住陪我搵工...點知約左唱K^^
咁我地就約左阿sac同阿峄一齊去唱啦~
因為阿wing唔可以俾媽咪知佢唔係去返工~
所以佢要一早出門口...黎左我屋企先(因為我屋企最近佢~)
阿wing 8點幾就到左啦...咁我先起身-.-"
跟住係到hea....hea到9點半就換衫整野啦~
本身約左9點45分係觀塘Newey門口等~
點知我整野整到9點55分先出門口...哈哈~
阿峄一早到左...阿sac就仲未起身~
咁我地好快就到左啦...阿峄係上面等我地~
好快就入到房唱K啦...中間阿sac都到左啦~
唱到1點半到就俾人cut左機啦-.-""好想唱耐D呀~
跟住阿sac就走先啦..佢話要返屋企訓教啵-.-""
咁我同阿wing就出旺角...阿峄就去左唔知邊(其實係唔打個個字~)
咁我地諗住去旺角搵工啦...點知我自己又唔想搵啵~
真係衰呀-.-""要人陪我出去又唔搵-.-""最後去左行街~
行行下諗住買D衫仔俾KAKI...點知百幾蚊一件-.-""
所以冇買到..跟住行啦...行行下我唔想行啦~
好累....所以問阿wing上唔上黎我屋企~
咁我地就去坐車車啦...上我屋企~
跟住我開msn問係唔係可以拎狗狗~
點知佢俾個電話號碼我叫我打俾佢~
咁我咪打囉...真係今日拎得啦...YO!!!
咁我咪叫阿Wing陪我去拎囉..點知個個人話要去元"郎"~
因為太遠..所以阿Wing陪唔到我去...咁我就叫媽咪陪啦~
6點鐘出發啦...落去坐車車...阿Wing就坐小巴~
所以唔同路...咁佢就走先啦...跟住同佢send sms~
哈哈...真係好多謝佢咁幫我呀~辛苦你啦~
跟住坐車車啦...點知去到個個人先話我地坐錯車~
搞到我地要坐西鐵返去...不過幾好玩~
好快就到啦..係m記得個個人~
等左一陣佢到左啦..哈哈...好Q呀2隻狗狗~
下次post相上黎啦...^^而家個2隻野好細個~
所以好難教...又要成日亂屙野~煩死~
不過我會俾心機嫁啦...我一定唔會放棄佢地嫁~
^^下次要打過啦~~~~拜拜