牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 12 月 5 日  星期五
媽.你好野/.\

今日早上11點半起身啦..因為要陪媽咪去還衫~
因為佢冇得做啦...咁我就起身換衫~12點45分出門口~
去左坐601巴士..跟住諗住去飲茶等媽咪個朋友啦~
本身一落車就有一間..點知媽咪話去前面個間~
點知一路行...過左幾間佢都唔入..-.-""
最後行到一間都幾貴既酒樓先入去飲茶~
唉...都唔知佢地識唔識約人嫁...勁白癡囉~
個條友..出左門口又唔講...咁我地唔理啦..食啦~
食完走人諗住坐車去搵佢地啦...點知佢話要返屋企拎野-.-""
傻嫁-.-""都唔知佢係唔係唔正常嫁..咁我地咪行下街囉~
哈...就係咁就俾我買左2條好既x褲~我俾錢個時佢到左啦~
跟住就跟佢地去個到啦....係個到坐左一陣就走啦~
跟住去左街市...因為個邊D野平D~
咁行啦...因為今日打邊爐...所以買左好多送~
買完野諗住走個時俾我發現左一條綠色裙~
我覺得好靚嫁^^有機會著俾你地睇~哈
7點幾就返到屋企啦....跟住玩電腦...打邊爐~
本身今日真係幾開心既...點知睇睇下電腦媽咪冇啦啦叫我啵~
佢冇啦啦叫我睇電視...完來電視話深水埗大平賣~
30蚊就有1陪DVD機啦...仲話做4日...最後係星期一~
咁我就叫媽咪陪我去啦...但媽咪唔想去~
咁我就話有4日....其中一日都得既...跟住佢就話咁星期一啦~
咁好啦...講好左啦...咁我就睇返電腦啦~
跟住唔記得講咩...媽咪冇啦啦話叫麻煩友(阿志)陪我去咪得囉~
嘩...個下幾火呀跟住我咪話咁我洗咩要你呀~
要佢咪得囉....跟住佢仲要話係囉~
屌....個下火到丫...咁我咪同佢講~
"你話嫁...我盤出去住你唔好喊住叫我唔好走呀!!!!"
跟住佢唔出聲...我自己又唔知咩事冇啦啦喊左出黎~
跟住到而家6/12既2點34分我都冇同佢講過一句說話~
因為佢仲未知自己錯咩-.-""我發脾氣唔係因為佢話阿志~
以係因為佢明知我地分左手..佢仲要一直係咁講住佢~
仲要叫一個令我傷心過既男人陪我...佢當我係咩呀??
佢有冇諗過我感受呀??今次我唔會咁容易"願亮"佢嫁~
哼...........火爆啦而家


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-12-06 02:38 AM