今日早上11點半起身啦..因為要陪媽咪去還衫~ 因為佢冇得做啦...咁我就起身換衫~12點45分出門口~ 去左坐601巴士..跟住諗住去飲茶等媽咪個朋友啦~ 本身一落車就有一間..點知媽咪話去前面個間~ 點知一路行...過左幾間佢都唔入..-.-"" 最後行到一間都幾貴既酒樓先入去飲茶~ 唉...都唔知佢地識唔識約人嫁...勁白癡囉~ 個條友..出左門口又唔講...咁我地唔理啦..食啦~ 食完走人諗住坐車去搵佢地啦...點知佢話要返屋企拎野-.-"" 傻嫁-.-""都唔知佢係唔係唔正常嫁..咁我地咪行下街囉~ 哈...就係咁就俾我買左2條好既x褲~我俾錢個時佢到左啦~ 跟住就跟佢地去個到啦....係個到坐左一陣就走啦~ 跟住去左街市...因為個邊D野平D~ 咁行啦...因為今日打邊爐...所以買左好多送~ 買完野諗住走個時俾我發現左一條綠色裙~ 我覺得好靚嫁^^有機會著俾你地睇~哈 7點幾就返到屋企啦....跟住玩電腦...打邊爐~ 本身今日真係幾開心既...點知睇睇下電腦媽咪冇啦啦叫我啵~ 佢冇啦啦叫我睇電視...完來電視話深水埗大平賣~ 30蚊就有1陪DVD機啦...仲話做4日...最後係星期一~ 咁我就叫媽咪陪我去啦...但媽咪唔想去~ 咁我就話有4日....其中一日都得既...跟住佢就話咁星期一啦~ 咁好啦...講好左啦...咁我就睇返電腦啦~ 跟住唔記得講咩...媽咪冇啦啦話叫麻煩友(阿志)陪我去咪得囉~ 嘩...個下幾火呀跟住我咪話咁我洗咩要你呀~ 要佢咪得囉....跟住佢仲要話係囉~ 屌....個下火到丫...咁我咪同佢講~ "你話嫁...我盤出去住你唔好喊住叫我唔好走呀!!!!" 跟住佢唔出聲...我自己又唔知咩事冇啦啦喊左出黎~ 跟住到而家6/12既2點34分我都冇同佢講過一句說話~ 因為佢仲未知自己錯咩-.-""我發脾氣唔係因為佢話阿志~ 以係因為佢明知我地分左手..佢仲要一直係咁講住佢~ 仲要叫一個令我傷心過既男人陪我...佢當我係咩呀?? 佢有冇諗過我感受呀??今次我唔會咁容易"願亮"佢嫁~ 哼...........火爆啦而家