牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 11 月 24 日  星期一
唔可以在係咁啦~

琴日6點媽咪打黎叫我起身...跟住換衫~
吹頭...7點出門口...因為約左媽咪去旺角行街^^
本身上星期媽咪話今個星期一.二都放假~
點知冇啦啦星期一冇得放...個老闆正仆街黎嫁...呃人~哼
但因為我換左衫..所以媽咪都要陪我出~^^THX媽咪
跟住去到旺角就行街啦...行左唔係好耐就去左食野啦~
都係美心既火鍋好食好多~~因為我全日冇食過野~
所以買左2個一人一個..^^肥死我啦~~但真係好好味~
食完都10點啦...但因為好飽...所以去左旺中行一陣~
行到11點幾就走人啦-.-""好想行多陣呀~
咁我地就去坐車返屋企啦..12點到就返到屋企啦~
跟住就玩電腦啦....玩到2點就俾家姐用~
我就去做家務...做完家務就在整衣櫃~
整下整下整到5點半-.-""跟住去沖涼~
沖完涼同爸B睇左一陣電視就入房訓啦...今次訓得唔好-.-"

今日5點半俾媽咪叫醒左...因為佢聽日唔洗返工~
所以我約左佢去西9食壽司^^....7點出門口~
8點去到....因為係星期一..所以冇咩人等位~
我一去到就入得啦....但媽咪未到..所以我只可以自己食住先~
一坐落去我就打俾媽咪...跟住收左線之後威威就打黎啦^^
但佢為左俾我食野..所以好快就收左線啦^^Good Boy~
跟住食啦...食左一碟野之後小叮就打黎啦~~
跟住同小叮傾.....傾下傾下媽咪就到啦~
咁我就同小叮收線啦....咁我地就食野啦~
食到9點幾就走人啦....係西9行左一陣~
10點幾就走人啦....行左去坐車車~
11點幾就返到黎啦...2日出左都買唔到心頭好-.-""
仲行得唔係好開心><""真係覺得自己好鬼冇用呀~

p.s.我要搵工..唔想日日係屋企好似個廢人咁-.-"
     唔該大家幫下我...如果有工請人唔該搵一搵我~
     我send左好多份俾展翅...但都冇返應~
     希望咁多位幫幫忙...我食請大家食飯嫁~

     而家成日都要等媽咪放假陪我出街~
     佢又成日用同一個藉口黎話我唔搵工~
     唔想咁呀...好黑人憎呀~
     我發誓...我大個一定會買到私家車~
     一定養得起自己...哼..你鐘意返工你返飽佢~
     我唔會在理你辛唔辛苦啦..哼!!!!!


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-11-25 12:00 AM