牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 11 月 20 日  星期四
生病了><"

今日早上10點幾先去訓...去左媽咪房到訓~
點知一路咳...我好怕嘈醒媽咪~><""
但我又冇地方訓..所以我冇得走.~
點解媽咪真係起身啵....><"""咁我就訓啦~
好快就訓到啦..訓到12點半媽咪就叫我起身啦~
因為琴日媽咪話今日要去阿姨到拎衫..拎毛毛線~
但我因為唔夠訓所以唔太想去..但媽咪又唔俾啵~
所以只可以去啦...咁我就換衫吹頭1點就出得門口啦~
行去坐車個時媽咪好叻..佢問我有冇帶車証我先發現完來我冇帶-.-""
咁我就自己返去拎啦~拎完就去1A車站搵媽咪啦~
好彩仲未開車^^我一去到唔夠5分鐘佢就開車啦~
我地坐到去牛頭角下邨跟住轉89B~等勁耐囉~
14.15.16.17號車係咁黎...-.-""跟住上車啦~
一上車我就開始訓..訓到去沙田總站落車~
跟住就行過去..我好似死下死下咁,,因為太眼訓啦~
跟住俾我阿姨見到佢問我係唔係唔想黎??><""
我都唔知點答好...跟住阿姨帶我地去食好野^^~
因為我咳所以唔想食熱氣野...但點知佢個到係食咖哩~
算啦...咁我就食啦...跟住就真係死左啦~><"
跟住就上我阿姨屋企啦...嘩...佢屋企好多野呀~
有3大袋野都係我地既...跟住媽咪就一件一件咁睇啦~
完來有好多件都係我既-.-"不過有D我唔太鐘意~
跟住整左1個鐘到就走得啦...阿姨俾左一粒藥我食~
初初食個時都好似好得...點知坐車個時就開始想嘔啦~
但好彩返到屋企都冇嘔到...跟住返屋企啦~
返到屋企二家姐就整到隻手...咁我就要幫佢整糖水~
整完我就去訓啦...一訓就訓到而家..二家姐D fd黎完~
咁我就用電腦打日記啦~~唔好留咁小字呀~我發脾氣嫁


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-11-20 11:37 PM