琴日5點幾訓...今日5點幾起身~今次訓得唔錯~^^ 起身個時我第一時間send個sms俾威威問佢唔係黎咩~ 但冇回覆....跟住我起身用左一陣電腦~ 跟住就食琴日媽咪留俾我既白粥同小小肉粒~ 食完就食藥啦..跟住就睇康熙來了啦...睇左一陣媽咪就返黎啦~ 佢一返到黎就拎key落去拎信...好快就返返黎啦~ 有2封信係我既^^因為之前拍賣返黎既~ ~呢2張係新出既貼紙~ 呢隻我覺得佢好Q..最鐘意個扣~ 3個我最鐘意中間個張貼紙....^^因為佢真係好靚~但其實隻隻都咁靚既^^~ 收完之後我就在睇啦....睇完之後我就開始眼訓啦~ 咁我就入去睇電視..睇下自己會唔會訓啦~ 點知勁快我就訓左啦...都唔知今日咩事....勁好囉~ 跟住11點半俾電話嘈醒左...但個個電話我都冇聽到~ 因為我想一路訓...訓到第2日...點知嘈醒就訓唔返啦~ 咁我就出黎用電腦啦..跟住我睇下個電話有邊個打黎~ 完來一個係小叮...一個係之前警察會同我好fd個個同事~ 但我都冇諗住打返過去....跟住在睇就見到威威覆左我信息啦~ 完來佢今日唔得閒....去左做D事..但咩事我就唔知啦~ 但佢話下星期放假...會自己黎我屋企搵我~~咁我只可以信多佢一次^^"" 我希望佢唔會在唔出現啦...因為我真係有D掛住佢~~ 跟住我就打日記啦~~~死啦...今晚都唔知點訓呀~唔通又要食藥先得-.-""?