牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 11 月 21 日  星期五
失望><"

琴日5點幾訓...今日5點幾起身~今次訓得唔錯~^^
起身個時我第一時間send個sms俾威威問佢唔係黎咩~
但冇回覆....跟住我起身用左一陣電腦~
跟住就食琴日媽咪留俾我既白粥同小小肉粒~
食完就食藥啦..跟住就睇康熙來了啦...睇左一陣媽咪就返黎啦~
佢一返到黎就拎key落去拎信...好快就返返黎啦~
有2封信係我既^^因為之前拍賣返黎既~
 
                  ~呢2張係新出既貼紙~                                             呢隻我覺得佢好Q..最鐘意個扣~
3個我最鐘意中間個張貼紙....^^因為佢真係好靚~但其實隻隻都咁靚既^^~
收完之後我就在睇啦....睇完之後我就開始眼訓啦~
咁我就入去睇電視..睇下自己會唔會訓啦~
點知勁快我就訓左啦...都唔知今日咩事....勁好囉~
跟住11點半俾電話嘈醒左...但個個電話我都冇聽到~
因為我想一路訓...訓到第2日...點知嘈醒就訓唔返啦~
咁我就出黎用電腦啦..跟住我睇下個電話有邊個打黎~
完來一個係小叮...一個係之前警察會同我好fd個個同事~
但我都冇諗住打返過去....跟住在睇就見到威威覆左我信息啦~
完來佢今日唔得閒....去左做D事..但咩事我就唔知啦~
但佢話下星期放假...會自己黎我屋企搵我~~咁我只可以信多佢一次^^""
我希望佢唔會在唔出現啦...因為我真係有D掛住佢~~
跟住我就打日記啦~~~死啦...今晚都唔知點訓呀~唔通又要食藥先得-.-""?


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-11-21 11:56 PM