因為有你地既支持...就算我係屋企我都打日記~哈 其實係我失眠姐...都唔知咩事..訓4-5個鐘就可以到第2日既下午先訓~ 好黑人憎呀~~唉...好啦!!今晚我唔訓..到第2日夜晚我先訓~ 唔知得唔得呢^^?不過媽咪會好可憐...因為我唔夠訓我會發人脾氣~ 但我冇計丫....我自己都唔想~~><"" 好啦...唔打咁多啦..等等又有人睇到眼花啦^^~ 不過記得留言呀....唔留既話以後唔俾睇~~哼