唉~呢幾日都唔知咩事~~日日都訓得唔好-.-" 今日又係咁....搞到6點幾先起身~~ 一起身就開電話...跟住就整野落去買送~ 買完返黎就等二家姐返黎整野俾我食啦~ 老豆就快生日啦...咁就同家姐諗下點興祝好啦~ 我同媽咪都諗住送情侶介指 ~ 係唔係好靚先??-.-"但家姐話唔好買~ 佢話請食飯好過~你估我冇諗過咩..但又要媽咪同老豆同一時間得閒~ 幾難至得嫁-.-"""到而家都未傾好...煩死~~~ 呢幾日冇出街..係屋企拍賣野~~ 好多靚野呀^^..仲買左一對錶俾媽咪同老豆 係唔係好靚呢??不過都幾貴~有小小心痛-.-"" 算啦...一年一次...買就買啦^^~係唔係好乖女先?? 至於自己呢...我就買左一隻4GB既KUROMI手指^^ 但我覺得Hello Kitty個隻色靚D~ 可惜佢唔係KUROMI啦.....如果唔係一定勁靚仔~~~哈 好啦....唔講啦~~拜拜~