牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2008 年 11 月 3 日  星期一
日日如是

好耐都冇打過日記啦..有冇掛住我呢?
唉..講起我而家做緊咩就死啦...我而家日日都係屋企~
日日夜晚都訓唔到...次次都要到第2日早上先訓啦-.-
唉...估唔到我17歲就搞成咁....><""
我知你地而家個心一定係到話緊我又唔出去搵工~
哈哈~我唔係冇搵嫁..我巳經send左幾份履歷出去啦~
不過未有人覆我姐~我都諗到既..而家搵工真係好難~
但我又唔想日日係屋企等人有時間陪我去街..
我都唔想煩到人嫁...-.-""
之前朋友同感情既問題都解決左~
但而家諗返轉頭我又覺得有野煩下都好~
起碼唔洗好似而家咁係到諗D無聊野丫~
唉..都唔知我天生係唔係有D問題...次次生日之後就要我重新黎過~
真係好煩...成日都要我經歷D咁既野..想我唔死都幾難~
有時真係好想死左去...做隻狗都好過~
咩都唔洗煩...只要乖乖地就有好野食..有得訓..有得玩~
唔洗自己搵錢~唔洗諗咁多野~
而家呢個時候我都唔知個腦要黎有咩用呀-.-"
諗D咁既野~下年我一定要讀ive~讀返個大學返黎~
聽下好啦...有冇咁易~我會唔會咁好心機丫~發夢啦~
唉....男朋友冇左...朋友就各有各忙..次次都係我最冇用-.-"
算啦算啦....個個人都係唔同既命~我只好應命啦~

唔講啦....拜拜~~~

好啦..而家等我放返D生日禮物相上黎啦~
   
                          ^^影得唔係咁好~   呢隻係阿wing送既大大公仔^^    呢隻係左圖隻手~

                           呢隻係小叮送既KUROMI頭~                            呢條係兔仔送既電話繩~

多謝你地既禮物..我呢一世都會記住嫁~^^


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2008-11-03 11:35 PM