好耐都冇打過日記啦..有冇掛住我呢? 唉..講起我而家做緊咩就死啦...我而家日日都係屋企~ 日日夜晚都訓唔到...次次都要到第2日早上先訓啦-.- 唉...估唔到我17歲就搞成咁....><"" 我知你地而家個心一定係到話緊我又唔出去搵工~ 哈哈~我唔係冇搵嫁..我巳經send左幾份履歷出去啦~ 不過未有人覆我姐~我都諗到既..而家搵工真係好難~ 但我又唔想日日係屋企等人有時間陪我去街.. 我都唔想煩到人嫁...-.-"" 之前朋友同感情既問題都解決左~ 但而家諗返轉頭我又覺得有野煩下都好~ 起碼唔洗好似而家咁係到諗D無聊野丫~ 唉..都唔知我天生係唔係有D問題...次次生日之後就要我重新黎過~ 真係好煩...成日都要我經歷D咁既野..想我唔死都幾難~ 有時真係好想死左去...做隻狗都好過~ 咩都唔洗煩...只要乖乖地就有好野食..有得訓..有得玩~ 唔洗自己搵錢~唔洗諗咁多野~ 而家呢個時候我都唔知個腦要黎有咩用呀-.-" 諗D咁既野~下年我一定要讀ive~讀返個大學返黎~ 聽下好啦...有冇咁易~我會唔會咁好心機丫~發夢啦~ 唉....男朋友冇左...朋友就各有各忙..次次都係我最冇用-.-" 算啦算啦....個個人都係唔同既命~我只好應命啦~ 唔講啦....拜拜~~~
好啦..而家等我放返D生日禮物相上黎啦~ ^^影得唔係咁好~ 呢隻係阿wing送既大大公仔^^ 呢隻係左圖隻手~ 呢隻係小叮送既KUROMI頭~ 呢條係兔仔送既電話繩~
多謝你地既禮物..我呢一世都會記住嫁~^^