家變既事已經冇事啦..最後先知唔係家變~只係屋企冇錢姐~
好啦..講返今日既事先啦^^ ~~
今日早上12點半老公打俾我叫我起身~因為要去swimming~
點知老公叫完我又話眼訓..咁我咪俾佢訓多一陣囉~
咁我1點打俾佢叫佢起身啦..點知佢仲好眼訓-.-
咁咪改游夜水囉><"~諗住可以早D出黎見你..點知你又掛住訓-.-
跟住send個sms俾ms同佢講改左時間之後我自己都訓返啦~
點知一訓訓到4點幾先起身~勁!!跟住起身玩電腦啦~
咁老公同朋友打緊機..咁我就只可以自己一個玩啦-.-
點知快樂時間過得特別快..6點半我都唔知-.-
咁我見到老公仲on緊我就問佢出左未啦~點知佢話而家出~><"
又唔叫我~咁我就整野出去啦~本身約左7點~
點知我7點半先到~真係好對唔住呀~~~~
開頭佢地俾左D說話我聽~之後都冇事啦~
唔知點解行去泳池個時佢地冇食過煙啵~^^
跟住就入去游啦...哈!!次次佢地一上水老公就推返佢地落水~
真係好好笑嫁^^~咁我地游到10點走啦~但未到10點佢地就叫我地走啦-.-
不過算啦..老公本身諗住9點半走..而家9點55分先走~游耐左嫁啦~^^
咁我同佩E入去換衫啦~等左一陣就有啦..點知我入去個格得凍水~
咁我就問佩E怕唔怕..點知佩E話冇所謂^^真係thx係呀~
咁我就同佩E換左啦^^~都係佩E出黎先-.-
咁我整完野就出去啦~老公同ms係到等緊我地~
點知老公俾D衫我..好彩我明姐^^~咁我咪俾左個膠袋佢用~
跟住就一齊行過去啦~行去食野個時ms問老公食唔食煙?~
老公竟然答佢唔食~仲叫ms介煙~哈哈!!!!一聽到我開心到丫~
跟住行去食野啦~我幫老公圈野食~好快就有野食啦^^
都唔明~點解次次都係我最慢-.-不過好彩佢地有的是時間^^
真係第一次我食完都未到12點呀~^^坐多一陣佢地就話去第2到坐啦~
咁出去啦..老公冇啦啦幫我拎袋^^跟住ms佢地去買格仔餅食~
因為10蚊太貴~佢地都係冇買~咁我就諗去邊到好啦~最後去左個公園~
ms話要買煙~老公唔俾~佢問我邊到有7仔~老公唔俾我答^^
最後佢地去左地鐵站樓上個間7仔^^我同老公就係個公園到玩住等佢~
過左一陣佢地就返黎啦~開頭傾左一陣單元二既野~
之後就叫佩E教我x心心~點知老公話要教~咁就老公教啦~
完來老公教個個唔同佩E個個~咁佩E教我第2個^^
我而家銀包有2個唔同既心心啦^^~~但係佩E教我個時老公食左一枝煙~><"
因為ms話食完呢枝就走~咁咪俾佢食囉~食完12點半啦~
老公冇車返屋企-.-係地鐵到老公自己同我講~唉...食咩煙丫~而家冇車啦-.-
哈哈~!!當時我當然有話佢啦..但個心入面係好開心既^^
因為地鐵只係會去到彩虹~所以我叫老公同我一齊係觀塘落車~
跟住我就陪佢搵個格小巴~^^點知行左一陣就見到啦~
跟住我就自己行返去搭1A啦~老公上車個時叫我返到屋企打俾佢~
咁我返到屋企咪打俾佢囉~同佢傾左一陣~我話冇電腦用住~
咁老公就叫我而家快D沖涼先~咁就收左線啦~
跟住沖完涼就有電腦用啦~等老公online~
自己打住機先~同ms傾下msn~跟住老公就返到啦^^
跟住同老公用"咪"傾電話~仲要同老公..ms..佩E一齊打機~^^
好開心呀~我又冇head機啵~老公都話我叻叻呀^^
跟住打打下去左一個地方~有個人叫做結婚咩咩人~
咁我就問老公咩黎嫁~跟住老公話結婚個D野囉~
"你想結呀??"跟住我都冇講野佢就同我結啦^^
好鬼開心呀~冇啦啦就結左婚~真係冇諗住~
今日係地鐵老公都同我講結婚既野嫁啦~冇諗過今日真係結囉^^
跟住同老公行婚禮~好快就行完啦~ms同佩E係到恭喜我地^^
真係好似真人結婚呀~跟住結完就去打野啦~
打完都5點幾啦~ms要訓..咁佩E就一齊訓嫁啦~
跟住我同老公都訓啦...因為真係好眼訓^^~~~~~~~~早抖啦咁多位~
老公:我愛你呀~你話過唔會為左自己條女去改變自己~
但你今日為左我去介煙~我真係好開心嫁~
你放心~你為我改變左咁多~我都會為左你以改變我自己嫁~
你等我呀....我一定做到嫁~~~~~~~~~~^^
I LOVE YOU