今日3點幾俾媽咪叫起身....不過我自己醒左嫁啦^^ 跟住就整野同媽咪一齊出去啦..首先落左樓下大快活食下午茶~ 大約5點15分個時就去坐車車落觀塘...跟住去左銀行按錢~ 之後就開始行街街啦^^....因為之前我地"定"左D野~ 所以我地今日就去睇下有未啦...一去到個老闆娘唔係到~ 得個個女人係到...咁我地就問佢有未啦-.-"點知佢唔知~ 咁我地就要等佢打俾老闆娘啦~好快個個女人就返黎啦~ 佢話老闆娘話個件外套冇左....唔可以在落單啦~ 咁就冇左啦-.-""因為冇左個件外套既關係..所以我就睇下有冇第2件啦~ 嘩...睇下又一件..睇下又第2件...最後我就要左3件..媽咪就1件~ 哈....跟住就去賣鞋個邊睇下有冇幫我留到啦~點知完來個老闆娘就係去左幫我拎鞋~ 真係唔該^^但因為佢未返...所以我地就走先啦~ 但最後都買左4件外套同好多內褲~成千幾蚊~~ 跟住走啦..本身諗住買野返屋企煮...但因為太夜~ 所以去食大家樂...都幾好味既^^""~食完野當然要行下啦~ 跟住係觀塘行左一陣就坐車返屋企啦~但唔係返屋企啵~^^ 跟住去商場....係樓下我先記得打返俾威威 一路同佢傾電話..一路同媽咪行惠康~~跟住就收線陪媽咪行街~ 係唔係好乖女先^^?嘩...去惠康行都可以買到好多野嫁~ 好重呀....help~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!! 買完野就返屋企啦....一返到屋企當然係玩電腦啦~ 完左一陣就要俾媽咪玩啦...咁我就去睇棒棒堂同黑澀妹~ 睇到12點媽咪就俾返我用啦...跟住就同阿wing傾左一陣msn~ 唔該你呀阿wing....俾我幫你問阿志...^^好巳經好開心嫁啦~ 跟住整一整我隻手指同滑鼠就打日記啦~~仲記唔記得上次個手指同滑鼠呀?? 咪就係個隻囉^^""阿wing..你係唔係鐘意呀??如果係既話我買俾你丫~ 就當我送俾你既生日禮物丫....哈哈~講左你知啦...冇左驚喜囉^^ 3種唔同既顏色...係唔係好靚呀??我講緊隻KUROMI呀...哈哈~~