琴日零晨4點幾先訓.....但今日1點幾就起左身~
真係早呀-.-""咁起身當然係玩電腦啦~
因為今日媽咪要返工...所以自己整野食~
哈哈~俾肥昇話我叻叻...YA!!!!
7點幾媽咪就放工返黎啦~真係快返到黎~
食完野我就在玩電腦啦...玩玩下媽咪話想玩~
咁見佢想玩咪俾佢玩一陣囉...我去睇電視~
睇左一陣訓左-.-""點知二家姐整NB既時候係咁整到我~
佢又唔會整返好嫁啵...仆街
咁咪起身囉~
點知媽咪俾左電腦佢用啵...屌佢丫..對你好..俾你用~
你唔係咁對我呀-.-""次次都係咁...話左佢又唔聽~
你係唔係想我好似你2個女呀...走出去住你先知我既好????
我話你聽呀...我唔會在俾你玩嫁啦~次次都係咁~
唉....咁咪玩msn囉...想搵個人傾下心事~
講出黎都冇咁火丫...點知講完仲火~因為你既一句~(我唔識安慰人嫁-.-"")
只好啞口冇言吧><"""好啦..同過第二個人傾~
好彩佢都明我既....咁我都係講下姐~想人聽下我講野姐~
好快就冇事啦...之後阿wing就打黎傾左一陣~
因為佢聽日要返工...所以好快就收左線啦~
跟住打日記~玩下msn...睇下棒棒堂咁過一日~
我知你唔係有心..我明既~
放心..我冇嬲你...只係個時有D火姐~
冇咩事既^^""可能我真係就黎要黎m呢^^""