牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2009 年 4 月 5 日  星期日
媽咪..你明白我嗎??

琴日零晨4點幾先訓.....但今日1點幾就起左身~
真係早呀-.-""咁起身當然係玩電腦啦~
因為今日媽咪要返工...所以自己整野食~
哈哈~俾肥昇話我叻叻...YA!!!!
7點幾媽咪就放工返黎啦~真係快返到黎~
食完野我就在玩電腦啦...玩玩下媽咪話想玩~
咁見佢想玩咪俾佢玩一陣囉...我去睇電視~
睇左一陣訓左-.-""點知二家姐整NB既時候係咁整到我~
佢又唔會整返好嫁啵...仆街咁咪起身囉~
點知媽咪俾左電腦佢用啵...屌佢丫..對你好..俾你用~
你唔係咁對我呀-.-""次次都係咁...話左佢又唔聽~
你係唔係想我好似你2個女呀...走出去住你先知我既好????
我話你聽呀...我唔會在俾你玩嫁啦~次次都係咁~
唉....咁咪玩msn囉...想搵個人傾下心事~
講出黎都冇咁火丫...點知講完仲火~因為你既一句~(我唔識安慰人嫁-.-"")
只好啞口冇言吧><"""好啦..同過第二個人傾~
好彩佢都明我既....咁我都係講下姐~想人聽下我講野姐~
好快就冇事啦...之後阿wing就打黎傾左一陣~
因為佢聽日要返工...所以好快就收左線啦~
跟住打日記~玩下msn...睇下棒棒堂咁過一日~

我知你唔係有心..我明既~
放心..我冇嬲你...只係個時有D火姐~
冇咩事既^^""可能我真係就黎要黎m呢^^""


尚無任何連結

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2009-04-06 12:28 AM