今日星期三 8點39分打卡 公司8點43分 今朝一早就上網睇淘寶 因為老公琴日同我講 原來每一日朝早10點就會有好多野特價賣出黎^^" 好多都$9.9/$19.9 平到傻 有個泳鏡先$6.9 仲可以有近視鏡 當然我呢D女人就不停買野 又洗左幾百蚊啦-.-"sorry 不停禁下禁下都咁多了><"唉 下個月唔可以在係咁啦 如果唔係個個月卡數都幾千呀 跟住又係做做做啦 放工啦 去老公公司先啦 因為今日要去做GYM!! 去到我就打俾佩e 點知佢仲未整好野 跟住WING就打黎啦 原來WING今晚屋企冇飯食(好似) 咁我就話要等佢地 我地去食野行街先 好彩WING ok 如果唔係我同老公2個 佢又會唔出去住 留係公司!!! 等左一陣 阿WING黎到就出發啦去左搭33a??好似係 去到阿麟先打黎話佢而家先返緊屋企-.-"佢話阿志冇同佢約好!!!! 咁算啦 咁去搵野食 好開心呀 上去食左冷麵 仲有芝士魚餅^^"好味!! 因為要等佢地一齊食 所以唔可以食太飽 咁我地就行街啦 其實都冇咩好行 又冇野買 但行得好開心 有傾有講 好好笑^^" 等左一個鐘啦 我打俾阿麟 點知佢話而家先落緊彩虹唔知做咩><" 老公聽到係到發脾氣-.-"咁我俾佢地2個傾啦 我怕麟佢地放飛機 所以叫老公唔好屌佢住 等佢地黎到先 但老公火到唔理 照屌-.-" 收線之後行行行 行左一陣佢地就到啦 個時都8點半了!!! 咁去食野啦 老公同麟食芝士麵 我地3個女仔就食壽司^^"(我帶頭話要食既) 我買左一盒壽司兩條手卷 佩e買左一盒壽司一條手卷 阿WING買左兩條手卷 買完落返去搵老公同阿麟 食既時候又同老公小嘈!!!佢真係好黑人憎 食完就行去唔知咩商場做GYM啦 當然行既時候佢地又要食支煙啦-.-" 唔該WING入去幫我地搵 但都係搵唔到 最後要問客戶服務員 但條女好串!!!佢話係6樓呀 等等啦 (我心諗 仲等你呀?傻既!!!!) 咁我地自己搵啦 阿WING就走先(唔該WING 又陪我地又帶我地 唔該) 搵到啦 入去做個時已經9點-.-"做到10點15分我同佩e入去沖涼先 最後出到黎都係要老公同阿麟係到等好彩佢地冇發脾氣姐!!! 跟住去搭車 阿麟同佩e等到我地上車佢地先走 真好人THX!!! 返到屋企都係啦 執下野 跟住就訓啦 今次我醒啦 叫老公上床訓