今日星期二 8點38分打卡 公司8點42分 原本今日星期二 我想去睇戲 但我又怕同老公講 老公又會話我洗錢-.-"所以冇講到 咁就做野啦 返工冇咩特別 又係同WING傾Line 做野 放工打俾老公問佢係邊?今晚有咩做? 但佢打緊機 好冷淡咁答我 你過左黎先啦-.-" 因為原本我都十五十六 諗緊煮唔煮飯好? 所以我決定 如果去到街市有雞心買我就煮啦!!! 好死唔死佢真係有咁就買啦 今晚照住啦 其他野就等老公等陣一齊去買啦 所以我行左去老公公司先 去到 我就同老公講 今晚煮咩煮咩煮咩 好唔好呀? 唉....但老公掛住打機 我不停吹佢 佢都仲要打 打到有電話打俾佢 原來係志爸要拎野過深水埗公司><" 跟住同老公去搭2F巴士 就去到個時耀又叫老公幫佢整唔知D咩 好彩老公死都唔幫 話要同我買送返屋企煮飯仔 咁去到放低就走啦 跟住去搵下買咩飯啦 但老公冇咩心機 我問佢 你想食咩?但佢話琴日做完GYM 而家冇累 冇心情 最出奇係老公不停同我講對唔住 我話咁唔煮 佢又話唔好 最後買左D肉同冬瓜 仲有生菜 跟住就返去啦 我突然(唉 都唔係我想煮既野-.-")老公話(對唔住呀 你講你個餐單俾我聽 下次我煮返俾你食) 我話:(又唔洗對唔住 頭先我係公司已經講左個餐單俾你聽啦) 但老公話個時打緊機 聽唔到我講咩算啦 咁就返去煮啦 岩岩返到去冇耐 阿耀就同"個條女"返左黎 我同老公一齊煮飯仔 但因為要等 所以老公走左去耀房食煙><" 嬲嬲!!!!咁我自己煮啦 就煮完老公先出黎 哄返我!!! 跟住就入房食 食到10點志媽突然返左黎 所以老公拎野出去 我就留係房開手提電腦出黎玩 開到11點幾lag到上唔到網 其實個心好嬲 個條女黎到就要睇戲?搞到我lag死左 上唔到網-.-" 但算啦 費事嘈 所以就走去訓教啦!!!訓左半個鐘 老公都上黎訓啦