[唯愛]
離2日都係度睇唯愛
已經睇晒lu~好好睇
前幾日上網買左隻gackt[vanilla]CD
尋日送左離
尋日買左離個..
去左實惠睇到..
什麼跟什麼!!!
都成7日..成個星期啦...
msn又唔on...sms都無一個....
就算忙都可以打個電話講一下比我呀...
現在又算是什麼....
玩玩具...嗎...
今日去學結他哦~期待~
回來了~
今日我睇到大海水平線上升上離ge太陽
紅卜卜好美
太陽升上水平線個一刻天上面ge雲全都變成粉紅
睇住個天由黑>深藍>紫>紅>天藍咁變
真係好靚哦
其實我一宜都訓唔着係張床一邊聽mp3一邊眼光光
由1點等到4點(搞到電話無電)
之後就叫醒媽咪&弟[陪我去睇日出!!](哈哈~野蠻中..)
之後我地就上左甲板望星星..就係咁等..2個鐘頭後
太陽伯伯就出離lu
雖然等左2個鐘但係一點都唔悶
看着漆黑的大海,感受着有點暖意的海風.慢慢看着天空的變化
一點悶意也沒有..
出公海lu~
明天見~-3-+