咁日一早就比呀爸嘈醒@[email protected]要出街食飯
- -我本來念住say[唔啦~我要溫書呀..你地自己去啦...]
但當呀爸問[上水邊度有倉鼠買家?]我就張頭先想say d野吞反落肚
><就係咁我就出左去食飯&買倉鼠啦- -+
到左間寵物店,見到好多倉鼠~隻隻都好得意><
本來我見左一隻黑灰色ge倉鼠><超活潑超可愛超想要
- -但係爸爸say唔要黑色.所以無買到~
之後呀爸say想買隻金色~so就選左一治好動d ge~
@@我又見到有隻白色係度飲水~之後又走離走去~
><好可愛~我要咪佢lo>333<
嘻嘻~6月2日~我家多了2個新成員..
呀@@...我重咪念到同佢地改個咩野叫ti...
爸爸say金仔~銀女~咁bo
好似有怪怪...
@.@不如叫蛋達~湯圓~呀~- -"""
呀@.@金色個隻係男仔,白色個隻係女仔離ge^v^
叫咩名好呢?.....
 
左店中~ 把它們放進了球子裹^v^
 
@@一回到家就睡了~
黑灰色的那隻~
我發現哦~金色比較膽小-0-
白色就比較愛玩&很愛睡@@..
好可愛哦~ |