哈哈! 分班LU~
一朝早入到去,得幾個人,因為其他人番晒學。我9點4先到,仲要食完麥當當,不過食得好趕。
Carrick早過我番,佢睇完打電話比我,話比我知,我入左B班。
仲係同佢同一社,義社,我最鐘意o既藍色。
識左個新同學叫黃倍x(因為保障個人私隱),望張名單o既時候,見到有Jenny,
Tony同埋Tommy,都有幾個舊同學同我一班,仲有一個郭x豪(因為保障個人私隱)。
佢地全部都係全級頭十名o既同學。
A.B班係精英班,總算都入到,我地學校只有5個人入到精英班,都算多掛!