好開心·我可以升到初二呀·!
今日應該系初二ge第2日翻學喇··
傳說中好惡頂ge數學miss系今日終於現身啦·!`
我可以講·我對著距·我應該今年都唔洗指意升到班咯·!
上堂我跟本唔知到距講緊物·~
我今日體驗到英文堂系幾難拿分架啦··為左果一分·
我同隔離左右爭執左好耐·終於比我識讀一個·
點知發現我個音讀錯左小小··o(︶︿︶)o 唉·~(大家應該會知發生咩事架啦)
直接到最後果堂··annie問我去唔去camp·
其實我當時真系好興奮·好想去·但系距話仲要交100蚊··o(︶︿︶)o 唉
我又錯過左一次機會·~!不過···唔緊要啦··呢D機會應該仲有好多··……^^`!!
今日上午雖然錯過左好多··但系好彩有一班同學仔陪伴·!
gaga已經好滿足了·!!
|