♥♥♥♥♥
" 放棄你,放棄愛情,放棄了所以權利!!!!!!!!!!!!!!!!"
我終於放低左距喇;我真係好開心阿!!!^^快D恭喜我拉!><
原來忘記一個人真係好難架!!!好不容易先忘記到距!
♥♥唔知點解;
♥蛤;!!我唔再鐘意距之後,我覺得好悶阿!!毫無目標咁. . ."
*v*我之前好羨慕太婆可以冇自己鐘意既人.可以唔洗煩!;
原來,冇左一個目標,就好似冇左人生樂趣敢!
♥♥♥♥♥♥
呢排我發現同信長FD左好多囖!!!!!!!唔似初一咁,一日都傾唔到2句!;
可能係上次周會同距坐,無聊同距傾左成堂之後就多話題左喇!^^
自從FD左之後,我地交換左自己既秘密;
或許就係因為成日傾計,搞到宜家個個都傳我同信長有野囖!!!好討厭><
♥♥♥♥♥♥
最近可能食得太多甜品喇;好似肥左D;!
不過唔驚喇;
食飽先有力減肥架嗎><蛤~
♥♥♥♥♥♥
就黎"情人節"喇,.><"沒有情侶,沒有人生樂趣"!
唉!!!!!又話我今年有"桃花運"既?幾時先黎架?T,T
不過唔緊要喇;阿媽(大佬雪)同阿欣話送朱古力比我食阿><好開心阿!!!!
um...."唔講住lu!!!!!好眼訓;!乖寶寶要訓教喇;!
各位88~!♥ 
|