''[[並沒有什麼好比友情難以取替 ..'
                               [[';從無懼歲月每分鐘的洗禮…'']
 
 
""[[李老闆我好襟玩.."} 圓碌碌好似鵪鶉蛋 '']xD'']''']
BedBoY
暱稱: - 小丑;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新路了..
好久不見,別來無恙!
好耐冇打拉.
lmf 好正呀;
新一年好開始=]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
881 903
my903
Uwants
YouTube
3男2女
失敗論壇
貓壇
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


2008-03-19 分類: 未分類

都幾好聽呀''留意歌詞><

 


哈哈'''幾好聽丫'''

 

放假了'''....有d想返學><''

發表時間:2008-03-19 10:52 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


2008-03-18 分類: 未分類

今天我''再次返學上課-3-''

買左粒新波''nike1500'''] 230$'''

幾好打尼@@''

今朝''如常同豬潤返學']'

返到去7點半''落雨..唔洗排隊'

上到去..陳sir超耐之後先泥'

第一堂''ISx2...唔洗簽簿lu,,可以訓下-3-

但係都聽書ge'

之後小息''落左去打波''唉..

手感超唔好-3-                                                                           ==

之後上bf''成成堂..得佢講-3-冇人講'..膠的'xDD']]]'

中文..陳SIR上堂 好次 講笑咁-3-''..

哈哈 ;;GaG爆..

小息''悶''..

數學'' ..做數///

食飯LU''] 唔想食''食左小小...

之後落左去打波''手感返泥啦''

超開開開開開心xD'']

電腦''上綱 ''做野''傾計...

要做問卷..

社會''''呆xD=3=

英文x2'' 好留心尼''因為miss 講故事''

言新...落左去 個個唔做咩咩=3= 

放學lu''''返屋企''

發表時間:2008-03-18 08:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


心情失佳xD''比賽書了... 分類: 未分類

心情失佳xD''比賽書了...

發表時間:2008-03-13 08:03 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


我的一天-3- 分類: 未分類

學界冠軍''一定要!''

***************************************************************************

今朝''一起身-3- 7點'''

即刻沖落褸'' 返到去7點9'']

豬潤冇返-3-''要自己返''

第一堂''PE''] LONG JUMP-3-''

好遠LO我 ~"~ 有冠軍相-v-

小息''打波'']

數堂''有幾條友sick了''要回家''

第一個肥可-3- 第2個星爺''

我班得返35人-3-'''

中文x2''陳sir堂'' 又係難gag時間了^^

不過搞得太多''可能大家唔想聽lo''

都唔係唔搞咁多了'''

陳蛇''比人串-3-都冇低抗力的''

仲同我地玩埋一份''><''超正''佢越泥越次同學了'']==

食飯'' 食左小小...之後唔想食了''

落左去打波''超熱''

gc x2'' 聽書..上綱-3-''

趙sir 超好人呀'' 見到上綱都唔捉''

凸言''楊sir入泥叫我地帶狗罩-v- 焗死..

冇野都變有野啦'''

m堂;;-3- 牛哥強戰回歸''

又有人教我功課了'超正><'' 私人老師''

又走了幾位 壯丁-3-我地班得返28位了'']

英文''miss 雖然幾好人..但係大家點解唔聽佢尼-3-''

聽書啦-3-乖..

上完堂了''' 比陳蛇叫左去 (末)野''

要用1比99-3- 之後囉野..夾親手''...

開始了''超多人望著我地lo...有d緊張-3-''

延伸''冇老師''陳蛇見家長''

之後出左去睇波'' 睇如花個哥打波-3-''

超好笑''成隻怪物咁...''

放學'去左打波'...

肥可泥左...開波'' 打打下-3- 有火藥味了...

之後仲(打埋家)tim-3-'']

肥可比人打-3-''' 

yu 之後叫左我出去''搵佢做細佬-3-''

但係問唔到lo-3-問唔落... 點知..佢自己問...

哈哈..比人罵返轉頭...

走了...同古 肥可走'''

返到屋企''7點3''去睇doctor''

話我感親-3-著多件3呀'''

************************************

天日比賽一定要win呀;;;加油呀''plk1984~"~

比d野大家睇呀''

 

發表時間:2008-03-12 10:15 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


''''' 分類: 未分類

賤精先生''''

發表時間:2008-03-06 07:49 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]