| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| 2008-03-18 |
分類: 未分類 |
今天我''再次返學上課-3-''
買左粒新波''nike1500'''] 230$'''
幾好打尼@@''
今朝''如常同豬潤返學']'
返到去7點半''落雨..唔洗排隊'
上到去..陳sir超耐之後先泥'
第一堂''ISx2...唔洗簽簿lu,,可以訓下-3-
但係都聽書ge'
之後小息''落左去打波''唉..
手感超唔好-3- ==
之後上bf''成成堂..得佢講-3-冇人講'..膠的'xDD']]]'
中文..陳SIR上堂 好次 講笑咁-3-''..
哈哈 ;;GaG爆..
小息''悶''..
數學'' ..做數///
食飯LU''] 唔想食''食左小小...
之後落左去打波''手感返泥啦''
超開開開開開心xD'']
電腦''上綱 ''做野''傾計...
要做問卷..
社會''''呆xD=3=
英文x2'' 好留心尼''因為miss 講故事''
言新...落左去 個個唔做咩咩=3=
放學lu''''返屋企'' |
|
|
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
| 心情失佳xD''比賽書了... |
分類: 未分類 |
心情失佳xD''比賽書了... |
|
|
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
| 我的一天-3- |
分類: 未分類 |
學界冠軍''一定要!''
***************************************************************************
今朝''一起身-3- 7點'''
即刻沖落褸'' 返到去7點9'']
豬潤冇返-3-''要自己返''
第一堂''PE''] LONG JUMP-3-''
好遠LO我 ~"~ 有冠軍相-v-
小息''打波'']
數堂''有幾條友sick了''要回家''
第一個肥可-3- 第2個星爺''
我班得返35人-3-'''
中文x2''陳sir堂'' 又係難gag時間了^^
不過搞得太多''可能大家唔想聽lo''
都唔係唔搞咁多了'''
陳蛇''比人串-3-都冇低抗力的''
仲同我地玩埋一份''><''超正''佢越泥越次同學了'']==
食飯'' 食左小小...之後唔想食了''
落左去打波''超熱''
gc x2'' 聽書..上綱-3-''
趙sir 超好人呀'' 見到上綱都唔捉''
凸言''楊sir入泥叫我地帶狗罩-v- 焗死..
冇野都變有野啦'''
m堂;;-3- 牛哥強戰回歸''
又有人教我功課了'超正><'' 私人老師''
又走了幾位 壯丁-3-我地班得返28位了'']
英文''miss 雖然幾好人..但係大家點解唔聽佢尼-3-''
聽書啦-3-乖..
上完堂了''' 比陳蛇叫左去 (末)野''
要用1比99-3- 之後囉野..夾親手''...
開始了''超多人望著我地lo...有d緊張-3-''
延伸''冇老師''陳蛇見家長''
之後出左去睇波'' 睇如花個哥打波-3-''
超好笑''成隻怪物咁...''
放學'去左打波'...
肥可泥左...開波'' 打打下-3- 有火藥味了...
之後仲(打埋家)tim-3-'']
肥可比人打-3-'''
yu 之後叫左我出去''搵佢做細佬-3-''
但係問唔到lo-3-問唔落... 點知..佢自己問...
哈哈..比人罵返轉頭...
走了...同古 肥可走'''
返到屋企''7點3''去睇doctor''
話我感親-3-著多件3呀'''
************************************
天日比賽一定要win呀;;;加油呀''plk1984~"~
比d野大家睇呀''
|
|
|
2008 年 3 月 6 日 星期四  |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 47 | »
|