3B的第一天'心情還停留在暑期...=[
今日好彩發左個夢..擲醒左唔係既話我遲左到-口-
返到去.真係束SIR做班主任..唉 真係冇左CKY
心情插水↓ 難到 我要收山!?
返左2日..覺得佢都係一個識搞笑既人掛..''
上到去.收埋一D功課同埋回條 就開始選班會''
點知..校工上泥叫我地落去囉簿..' 選舉被逼中止...^0^
落完之後 返上泥分簿 分左半個鐘到.搞點曬!'
就開始選班會選班會幹事了..' 又主席開始,'''
李姿做主席 weKaKa...副主席係由旦頭做^_^
到文書拉..本身就話文西做'點知咪又係我做..
中一到中三都係'忽腰=[ 唔乜想做-.-
到康樂拉 曾超同豬潤做.. !
報紙專員..XD 係又肥可 肥牛 仲有2個做既..''
而班長係 小馬 李志軒 江寶賢 咖哩妹@_@ 做既..上年翻闆-.-''
完曬之後講坐位拉..同豬lling坐'' 後面係成彤 成彤旁就係超;-D
我對面係達哥大後面係 郭LING同肥牛=] 正點!_!
整好曬野我地就落左hall 玩 GAME
好似話要訓練我地既團結精神''~"~都好玩既
玩完之後 有薯片食..有得食又有得玩 正!?
12:00 放學lu'' 本身就打波 點知佢地話去食野
S0,, 就冇打波去左表姐食野 本身冇人嫁lor''
叫左野之後 超多人泥食野.好彩泥得早^_^
食完之後同肥可打左陣機就走左返屋企''
點知落狗金- -' 但係我行地下鐵唔洗搭遮.... 肥可就''a_a
今晚要早D訓先得拉 唔係聽日上堂訓覺-.-'''
==========================================================
今天開始的搞GAG小記=] SUP我吧 
小紅帽長大後的故事~ 哈哈哈.......
很少有人聽過小紅帽長大後的故事 !!
話說小紅帽長大後,又想要去找她的外婆
但是,事隔多年,她已經忘了外婆家在哪兒了!
但她還是決定起程....
在路上,她先遇到了一個白人,
她就問:「先生,你知道我外婆住哪兒嗎?」
白人看了一下小紅帽,因為小紅帽長大後,
長的非常的漂亮沉魚落雁、閉葉羞花,賽過西施....
所以白人就起了非份之想,
他說:「只要妳陪我睡一晚,我就告訴妳!!」
小紅帽當然不是這麼隨便的人,她還是有她少女的矜持。
但是為了知道外婆家的位置,她還是答應了.......
第二天,當小紅帽醒來時,白人不見了,她好傷心,
不是因為第一次這麼快就不見了,而是她仍然不曉得外婆家在哪兒!!
於是在傷心之餘,她仍繼續找下去...
這一次,她遇到了一個黑人,
想當然爾,黑人也是起了覬覦之心,
「只要妳陪我睡一晚,我就告訴妳!!」
而小紅帽在內心的爭扎下,依然低頭了,
正所謂:勢比情勢強!!
而在第二天,黑人跟白人一樣,又跑掉了!小紅帽只有傷心的繼續她的旅程
第三天,小紅帽遇到了一個黃種人,大家都知道,我們黃種人是最正直的,當然是不大會對一個少女起淫心.....
但是正所謂的:一顆老鼠屎,壞了一鍋粥,
就是有這種敗劣在他一樣要求小紅帽跟他睡一晚,
他說:「只要妳跟我睡一晚,我就告訴妳!!」
而在第三天早上,這個黃種人總算有一點點的良心他告訴了小紅帽外婆家的小紅帽也順利的找到外婆!!
但是小紅帽並不開心,你知道為什麼嗎?
原因是因為~~~~~~~~~~~她懷孕啦!!
當然,答案都出來了,這當然不會是我要問的問題!!
小紅帽生出來的小孩會是什麼顏色的??
黃色?.....灰色?.....有點智商好嗎!! 白色?.....黑色?.....
想知答案!? CM我吧
真係想知!?
係呢到呀→→→陪我睡一晚我就告訴你!!
想打我嗎~
我也很想打那個告訴我的人xdd
|